کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اولويت نخست وزارت ورزش تيم‌ملي فوتبال است

30 فروردين 1393 ساعت 10:37

وزير ورزش و جوانان گفت: تيم ملي فوتبال کشور اولويت نخست وزارت ورزش و جوانان است.


محمود گودرزي عصر امروز در سفر خود به استان لرستان در خصوص اردوي تيم ملي که به دليل عدم همکاري باشگاه‌هاي ليگ برتري ۱۰ نفره به اردوي آفريقاي جنوبي سفر کرده، اظهار داشت: اولويت اصلي ما تيم ملي است، لذا همه بايد کمک کنند اين تيم در جام جهاني امسال نتيجه بگيرد.

به گزارش فارس، وي افزود: گروهي ديگر از بازيکنان به اين اردو ملحق شده‌اند و مابقي بازيکنان نيز به آن‌ها مي‌پيوندند.

گودرزي اظهار کرد: اميدواريم در جام جهاني امسال نتيجه مطلوبي بگيريم، اما اين امر تاکنون غير قابل پيش‌بيني است.

وزير ورزش و جوانان در خصوص اظهارات سرمربي استقلال که معتقد بوده وزارت ورزش و جوانان تيم‌هاي آسيايي را براي دادن بازيکن به تيم ملي تهديد کرده است، گفت: در رابطه با تيم‌هاي ليگ برتري هيچ‌گونه صحبتي نمي‌کنم و اعلام مي‌کنيم تيم ملي در الويت است، لذا همه بايد آن را کمک کنيم.

وي ياد‌آور شد: از سوي وزارت ورزش و جوانان هيچ تهديدي صورت نگرفته است.

گودرزي در رابطه با ظرفيت‌ها و پتانسيل‌هاي استان لرستان اظهار داشت: بايد مکانيز‌هايي در زمينه بخش خصوصي تعريف شود و در اين زمينه استاندار لرستان بايد در جهت تسهيل سرمايه‌گذاري پاي کار آمده و زمينه مشارکت بخش خصوصي را فراهم کند.

وي خاطرنشان کرد: اعتبارات دولتي مربوط به بخش ورزش ضعيف است که بايد از کمک بخش خصوصي در اين زمينه نهايت استفاده را ببريم.

وزير ورزش و جوانان در ادامه گفت: در استان لرستان توانمندي‌هاي زيادي وجود دارد که با شکوفا کردن اين توانمندي‌ها مي‌توانند در حوزه قهرماني به کشور کمک کنند.

وي ياد‌آور شد: امروز دولت در حوزه‌هاي قهرماني و حرفه‌اي حق ندارد به ورزش کمک کند، زيرا دولت تيم‌داري نمي‌کند و اين را خلاف قانون مي‌داند.

گودرزي متذکر شد: تلاش مي‌کنيم استان‌هاي کمتر توسعه يافته و غير برخوردار را در زمينه ورزشي حمايت کنيم.

وزير ورزش و جوانان اضافه کرد: با اعمال تبصره‌اي در قانون بودجه استانداران و ادارات کل ورزش و جوانان مي‌توانند، بخشي از زمين‌هاي خود را تغيير کاربري داده و در جهت تکميل پروژه‌هاي نيمه‌تمام به کار گيرند.

وي اذعان کرد: با اعتبارات دولتي سال‌ها طول مي‌کشد، تا اين پروژه‌ها به بهره‌برداري برسند.

گودرزي هدف از سفر خود به استان لرستان را پيگيري طرح‌هاي عمراني نيمه‌کاره يا شروع نشده، کلنگ خورده و رها شده عنوان کرد و افزود: مشکلاتي در اجراي اين پروژه‌ها وجود داشت که بايد اين مشکلات از نزديک بررسي شود، تا در توزيع عادلانه‌تر اعتبارات در خصوص تکميل طرح‌هاي نيمه تمام عمل کنيم.

وزير ورزش و امور جوانان ابراز داشت: با توجه به استعدادهاي بسيار شگرفي که در استان لرستان وجود دارد و به لحاظ ورزش قهرماني و البته ورزش همگاني، بايد تلاش کنيم که اين استعدادها شناسايي شوند.


کد مطلب: 38271

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/38271/اولويت-نخست-وزارت-ورزش-تيم-ملي-فوتبال

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir