کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صدور دفترچه بیمه همگانی حداکثر طی یکماه

4 خرداد 1393 ساعت 18:56

سخنگوی ستاد بیمه سلامت همگانی از صدور دفترچه های بیمه همگانی برای متقاضیان حداکثر طی یکماه خبر داد و گفت: امکان ویرایش فرم ثبت نام فقط در زمان تحویل دفترچه های بیمه در دفاتر پیشخوان دولت امکان پذیر است.


مهدی میرشاه ولد  با بیان این مطلب افزود: متقاضیانی که در سایت سازمان بیمه سلامت برای برخورداری از بیمه رایگان ثبت نام کرده اند برای دریافت دفترچه بیمه باید منتظر ارسال پیامک از سوی سازمان بیمه سلامت باشند.

وی گفت: متقاضیان از مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت قبل از اینکه به آنها اعلام شود خودداری کنند.

سخنگوی ستاد بیمه سلامت همگانی با اشاره به اینکه طی مدت یک ماه ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر برای بهره مندی از بیمه همگانی رایگان ثبت نام کردند، تاکید کرد: ثبت نامها ادامه دارد و متوقف نشده است و افرادی که همچنان تحت پوشش هیچ بیمه ای نیستند می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

میرشاه ولد از ثبت نام ۷۵۰ هزار نفر در استان تهران خبر داد و گفت: استان تهران اولین و استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با ۱۳ هزار نفر آخرین آمار ثبت نام در میان استانهای کشور را داشته است.

وی درمورد صدور دفترچه بیمه نیز افزود: استانهایی که متقاضی زیادی داشته اند مانند تهران مدت زمان بیشتری حداکثر یک ماه برای صدور دفترچه بیمه به طول می انجامد و در استانهای کوچک سریعتر کار انجام می شود.


کد مطلب: 39006

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/39006/صدور-دفترچه-بیمه-همگانی-حداکثر-طی-یکماه

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir