کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ناکامي شاگردان تارتار

طلسم پنالتي هاي فولاد شکست

20 شهريور 1393 ساعت 22:21

فولاد با پنالتي رفيعي در دقايق پاياني 3 امتياز حساس بازي مقابل گسترش را به خودش اختصاص داد تا موقعيت تارتار هم به خطر افتاد.


در ادامه هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر تیم‌های فولاد و گسترش فولاد در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی فولاد به پایان رسید.

هفته هشتم لیگ‌برتر، ورزشگاه تختی اهواز، تماشاچی: نزدیک ۲هزار نفر
داور: محمد صفایی، کمک‌ها: اسد حاج محمد، رسول زورقی

اخطار: شریفات(فولاد)، نقی‌زاده، لوپز، باتیستا(گسترش)

فولاد خوزستان: علی سلیمی، ایوب والی، امید خالدی، ساسان انصاری(۶۶- بهمن کامل)، احمد عبدالله زاده(۶۶- شهاب کرمی)،مهرداد جماعتی،چاگو( ۸۳- علیرضا ربانی)،مساریچ، سروش رفیعی، اسماعیل شریفات، مهدی بدرلو
سرمربی:دراگان اسکوچیچ

گسترش فولاد: رودریگو لوپز، مرتضی اسدی ،محمود خمیسی، بهنام داداش زاده، میثم نقی زاده، مرتضی محفوظی(۷۸- علیرضا نقی زاده)، امید نظامی پور،پیمان رنجبری( ۶۴- میلاد جهانی)، مگنو باتیستا،جابر انصاری،محمد امین درویشی(۸۹- مهرداد بایرامی)
سرمربی:مهدی تارتار

شرح بازی:
نیمه اول این بازی پایاپای بود و شاگردان اسکوچیچ و تارتار نتوانستند توپی را از خط دروازه‌ها عبور دهند تا در نیمه دوم تلاش بیشتری کنند. در نیمه دوم فولاد حملات بیشتری داشت و اسکوچیچ با تعویض هایی قصد داشت خیلی زود به گل برسد اما مدافعان گسترش توپ را دفع کردند. در دقایق پایانی قولاد صاحب پنالتی شد و رفیعی توپ را گل کرد.

شرح گل:
۱-صفر(فولاد) در دقیقه ۹۳خمیسی مدافع گسترش روی بازیکن فولاد خطا کرد که داور پنالتی گرفت و رفیعی این پنالتی را گل کرد.


کد مطلب: 41242

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/41242/طلسم-پنالتي-هاي-فولاد-شکست

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir