کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حميدرضا پهلواني:

رتبه‌بندي ايرلاين‌ها انجام شد/ساز و كار ادغام ايرلاين‌ها تعريف مي‌شود

31 تير 1391 ساعت 10:25

رييس سازمان هواپيمايي كشوري با بيان اينكه رتبه‌بندي ايرلاين‌ها انجام شده است، گفت: ساز و كار ادغام ايرلاين‌ها تعريف مي‌شود تا در صورت تقاضاي آنها، اين امر محقق شود.


حميدرضا پهلواني در پاسخ به اين سوال كه آيا با توقف آزادسازي قيمت بليت هواپيما رتبه‌بندي شركت‌هاي هواپيمايي منتفي مي‌شود؟ اظهار كرد: رتبه‌بندي شركت‌هاي هواپيمايي انجام و به ايرلاين‌ها اعلام شده است.

وي افزود: با توجه به اين‌كه مرحله دوم قانون هدفمندسازي يارانه‌ها آغاز نشده است شايد فعلا ضرورتي نداشته باشد كه رتبه‌ها به مردم اعلام شود و اگر قرار باشد تغييري هم صورت بگيرد در آينده انجام مي‌شود.

به گزارش ايسنا، پهلواني پيش‌تر از عملیاتی شدن رتبه‌بندی ایرلاین‌ها در نیمه دوم امسال خبر داده و اعلام كرده بود: یکی از بسترهای ایجاد رقابت اقتصادی، آزادسازی نرخ بلیت هواپیماست و رتبه‌بندی شرکت‌های هواپیمایی نیز بر اساس استاندارد‌های مد‌نظر و در قالب تعداد ستاره پیش زمینه این رقابت اقتصادی به شمار می‌رود.

معاون وزير راه و شهرسازي در ادامه درباره ادغام ايرلاين‌ها خاطرنشان كرد: فعلا پيشنهادي از سوي ايرلاين‌ها نداشته‌ايم اما در برنامه است كه ساز و كار آن تعريف شود تا مولفه‌‌هاي لازم تهيه شود. پيشنهاد خوبي است كه اگر ايرلاين‌ها استقبال كنند، اين امر محقق خواهد شد.


کد مطلب: 417

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/417/رتبه-بندي-ايرلاين-ها-انجام-ساز-كار-ادغام-تعريف-مي-شود

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir