کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بخاطر امام‌هشتم به ۸ ماه محروميتم اعتراض‌ نکردم

قهرماني: هرگز قبول ندارم تخلف کرده‌ام

11 مهر 1393 ساعت 21:55

محسن قهرماني خبرسازترين چهره داوري ايران در دو سال گذشته بوده است.
[قهرماني: هرگز قبول ندارم تخلف کرده‌ام]



این داور پس از ماجراهای بازی پرسپولیس و سپاهان و اخبار مربوط به تخلفات مالی محروم شده و به طور کل از صحنه قضاوت فاصله گرفته است.
تا زمانی که اصفهانیان و عسگری باشند داوری نمی‌کنم
من فعلا تمریناتم را به طور مداوم پشت سر می‌گذارم. بدنم کاملا آماده است و شرایط قضاوت دارم اما تا زمانی که عسگری و اصفهانیان در کمیته داوران باشند من حاضر نیستم به داوری برگردم. دلیل آن هم این است که آنها هیچ حمایتی از من نکرده اند.

در یک سال گذشته با هیچ کس تماسی نگرفتم
من در این مدت که محروم بودم با هیچ کس تماس نگرفتم زمانی هم که داوری می‌کردم به هیچ کس نگفتم که مساله چرا حکم داوری کردن من را ابلاغ نمی‌کنید. این سیستم من است و کلا خیلی پیگیر این مسائل نیستم. فقط در تاریخ ۲۰ یا ۲۱ تیرماه به دپارتمان داوری زنگ زدم و گفتم تا زمانی که این آقایان در داوری باشند من برنمی گردم. البته یک بار هم به آقای دادرس عضو کمیته استیناف در مورد حکمی که در مورد پرونده من صادر شده بود صحبت کردم که ایشان گفتند این حکم در سایت فدراسیون فوتبال اشتباه درج شده است. در این حکم من ۱۰ سال از داوری محروم شده بودم که به هیچ عنوان این درست نبود و اشتباه تایپی در آن وجود داشت.

نمی‌دانم می‌توانم برگرددم یا نه
تمریناتی که من الان انجام می‌دهم در واقع برای سلامتی‎ام است چرا که معلوم نیست آقایان چند سال در کمیته می‌ مانند؟ شاید آنها ۱۰۰ سال در کمیته داوران ماندند در آن صورت من گفته ام که با حضور آنها داوری نمی‌ کنم و روی حرفم می‌مانم.

نمی‌خواهم در کشورهای دیگر داوری کنم
یک داور می‌ تواند به صورت میهمان یک سال تا یک سال و نیم در کشور دیگر داوری کند. چند تا از داوران مشهدی در اسکاندیناوی داوری کرده اند و این مساله منع قانونی ندارد ولی من سنم طوری نیست که بخواهم در کشور دیگری داوری کنم. من به خانواده ام وابسته هستم و الان یک بچه دارم. البته الان هم ۴۰ سال دارم و داوری در کشورهای دیگر خیلی راحت نیست.

هیچ وقت قبول ندارم که تخلف کرده ام
۳۹۰ روز از حکم من می‌گذرد و من اصلا قبول ندارم که تخلف کرده ام. اگر یک سال سکوت کردم با مشورت وکیلم بوده و حالا هم دوست ندارم حرفی بزنم تا دوباره آرامش را از خانواده ام بگیرم.

من بد بودم چرا با مظفری زاده ترکی اینطور رفتار کردند؟
اصلا حرف من این است که من بد، من تخلف کردم و باید محروم شوم ولی چرا با محسن ترکی و سعید مظفری زاده این رفتار را کردند. محسن ترکی که دوست دارد به داوری برگردد چرا اجازه نمی‌دهد. واقعا این ها سوالاتی هست که آقایان باید جواب بدهند. دلیل این مساله برای خودم هم علامت سوال است.

به خاطر امام هشتم، به ۸ماه محرومیت اعتراض نکردم
اول به من اعلام کردم که فقط ۲ ماه محروم می‌شوم بعد گفتند ۶ماه و در حکمی که اعلام شد ۸ماه محروم شدم. به خاطر امام هشتم تصمیم گرفتم ۸ ماه محرومیت را قبول کنم و اعتراضی به حکمم نکنم. متاسفانه فدراسیون فوتبال حکم کمیته استیناف را اشتباه منتشر کرد چون من اصلا اعتراضی نکرده بودم که حکمم تغییر کند.



کد مطلب: 41966

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/41966/قهرماني-هرگز-قبول-ندارم-تخلف-کرده-ام

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir