کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شوشتري اعلام كرد:

زيباسازي شهر تهران در زمان اجلاس غير متعهدها

خبرگزاری ايسنا , 5 شهريور 1391 ساعت 13:12

شهر تهران با نمادهایی چون صلح، خلیج فارس، انرژی هسته‌ای و نقاشی‌های دیواری به استقبال اجلاس جنبش عدم تعهد می‌رود.


سيد جواد شوشتري - مدیرعامل سازمان زيباسازي درباره اقدامات اين مجموعه جهت زيباسازي فضای شهر تهران در زمان برگزاری اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها گفت: نمادهای صلح، انرژی هسته‌ای و خلیج فارس به شکل سازه‌های موقت شهری در نقاط پرتردد شهری به نمایش گذاشته شده است.

او با اشاره به نصب پرچم ۱۲۰ کشور در ورودی شهر تهران و مسیر عبور میهمانان، گفت: علاوه بر اقدامات انجام شده بیشتر پل‌های شهر تهران و تمامی پل‌هایی که در مسیر ورود میهمانان خارجی از فرودگاه امام (ره) تا ساختمان اجلاس قرار دارند، نورپردازی شده است.

شوشتري با بیان اینکه نورپردازی فضاهای عمومی در شهر تهران بر اساس آخرین متد روز دنیا انجام شده است، افزود: پل تقاطع شهید چمران و همت، پل تقاطع شهید چمران و یادگار امام، پل‌های مسیر حرم مطهر،ورودی تونل توحید و ... با جدیدترین تکنولوژی، نورپردازی شده است.

او با اشاره به اينكه شعار اجلاس سران كشورهای غيرمتعهد‌ها «صلح پايدار در سايه مديريت مشترك جهانی» است، اظهار كرد: در اين راستا آيات مرتبط با اين شعار همچون «وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ الله جَمِيعًا وَلاَ تَفَرَّقُواْ» در بيشتر فضاهای تبلیغات ‌شهری نصب شده است.

شوشتری با اشاره به ویژگی تبلیغات اکران شده در شهر تهران در این دوره از اجلاس گفت: از جمله ابتکارات به کار رفته در تبلیغات فرهنگی، استفاده از اشعار شاعران بزرگ کشور همچون حافظ، سعدی و فردوسی به دو زبان فارسی و انگلیسی است.

او همچنين به انجام هزار متر مربع نقاشی دیواری در طول مسیر اشاره و بیان کرد: این نقاشی‌ها با مضامین مختلفي از جمله امام، رهبری، انرژی صلح آمیز و ... كار شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی با بیان اینکه تمامی بیلبوردهای شهری در طول برگزاری اجلاس در خدمت قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: تلویزیون‌های شهری نیز به مهمانان به زبان‌های مختلف خوشامد گویی مي‌گويد.

به گفته شوشتری، تمامی ادارات زیباسازی مناطق ۲۲گانه شهرداری به عنوان بازوهای اجرایی سازمان زیباسازی، در زمان برگزاری اجلاس گزارش لحظه به لحظه از وضعیت فضای شهری ارايه می‌دهند و در صورت به وجود آمدن مشکل، نسبت به رفع آن اقدام خواهد شد.


کد مطلب: 4305

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/4305/زيباسازي-شهر-تهران-زمان-اجلاس-غير-متعهدها

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir