کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توافق نزدیک است؛ هجوم ایرانیان برای فروش سرمایه های خود در آمریکا

26 اسفند 1393 ساعت 13:49

یک ایرانی که بین ایران و آمریکا در سفر است گفت که او و بسیاری از هموطنانش در حال فروش سرمایه های خود در آمریکا هستند تا میزان دلار
امریکا
در داخل ایران را افزایش داده و به رشد اقتصادی کشورشان کمک کنند.


بریت بارت نوشت: یک ایرانی که بین ایران و آمریکا در سفر است گفت که او و بسیاری از هموطنانش در حال فروش سرمایه های خود در آمریکا هستند تا میزان دلار امریکا در داخل ایران را افزایش داده و به رشد اقتصادی کشورشان کمک کنند.

 وی گفت: ایرانیان ساکن امریکا باید از فرصت استفاده کرده تا پول های خود را به ایران منتقل کنند، چراکه هنوز دلار در ایران قدرتمند است. بازارهای ایران هم اکنون واکنش مثبتی به اخبار خوب از مذاکرات نشان داده اند.

براساس این گزارش، ایرانیان هم اکنون در حال فروش سرمایه های خود در آمریکا هستند، چراکه می توانند ریال یشتری نسبت به ۶ ماه آینده خریداری کنند.

تا ده هفته پیش دلار ۳۵۷۰۰ ریال در ایران معامله می شد اما از روز شنبه این نرخ به ۳۲۳۰۰ رسیده است که به معنای رشد ۷ درصدی ریال است.

در همین حال، جان کری و همتای ایرانی اش در حال مذاکره بر سر برنامه هسته ای تهران هستند.

یک منبع به بریت بارت گفت که توافق هسته ای احتمالا تا هفته ی آینده بدست می آید . اگر چنین اتفاقی بیافتد ۱۰۰ میلیارد دلار از سرمایه های ایران که در طول چندین سال گذشته مسدود شده، آزاد می شود.

براساس این گزارش، سازمان ملل هم اکنون پروسه لغو تحریم های ایران را آغاز کرده است.
منبع:انتخاب


کد مطلب: 45017

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/45017/توافق-نزدیک-هجوم-ایرانیان-فروش-سرمایه-های-خود-آمریکا

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir