کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

محدودیت های ترافیكی تهران برداشته شد

11 شهريور 1391 ساعت 11:25

رییس كمیته ترافیك شانزدهمین اجلاس سران جنبش غیر متعهدها گفت: محدودیت های ترافیكی اعمال شده در تهران برداشته شد و امروز طرح ترافیك و زوج و فرد هم اعمال نمی شود.


به گزارش ایرنا، سردار \'اسكندر مومنی\' صبح امروز- شنبه- در جمع خبرنگاران،افزود: عملیات ترافیكی اجلاس جنبش غیر متعهدها در تهران، یكی از گسترده ترین عملیات های ترافیكی بود كه با ثبات و پایداری بسیار خوبی برگزار شد.

وی با بیان این كه ده ها هیات در سطح سران كه برخی از آن ها حدود ۲۰۰ نفر بودند، در فاصله زمانی مشخصی تردد داشتند كه اقدامات به عمل آمده این حمل و نقل را در عالی ترین سطح ممكن و بدون هیچ حادثه و اتفاقی رقم زد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی، جمهوری اسلامی ایران را میزبان ۱۲۰ كشور كه ۵ میلیارد جمعیت جهان را دارند، برشمرد و از مردم و همه دستگاه ها كه در این مدت همكاری خوبی داشتند تشكر كرد.

وی وضعیت ترافیكی جاده های هراز، چالوس و فیروزكوه درمبادی استان تهران را در حاضر نیمه سنگین و پرحجم خواند و ادامه داد: پیش بینی می كنیم كه درساعات بعد از ظهر و شامگاهی این روند سنگین تر شود.

سردارمومنی از هموطنانی كه هنوز حركت نكرده اند در خواست كرد در صورت امكان آغاز بازگشت خود را به فردا موكول كنند.

وی به مقایسه تعطیلات پنج روزه عید فطر با تعطیلات اجلاس جنبش غیر متعهدها پرداخت و گفت: شاهد كاهش ۳۵ درصدی تصادفات در تهران و كاهش ۲۷ درصدی تصادفات جاده ای بوده ایم در حالی كه بر اساس رصد دوربین های راهور افزایش ۱۵ درصدی تردد جاده ای ثبت شده است.

رییس پلیس راهور ناجا با بیان افزایش موج بازگشت و آغاز بارش باران در برخی استان های كشور، از رانندگان خواست كه از شتاب و عجله پرهیز كنند و افزود: آمارها نشان می هد ۷۰ درصد تصادفات بر اثر شتاب و عجله بوده است.


کد مطلب: 5084

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/5084/محدودیت-های-ترافیكی-تهران-برداشته

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir