کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نشست علما و نخبگان جهان اسلام برای ‌حل بحران سوریه برگزار می‌شود

خبرگزاری مهر , 19 شهريور 1391 ساعت 11:20

نشست بین‌المللی«علما و نخبگان جهان اسلام پیرامون راهکار حل اسلامی بحران سوریه» از سوی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در تهران برگزار می‌شود.


به گزارش خبرگزاری مهر، نخبگان و علمای تأثیرگذار منطقه‌ای و بین‌المللی از کشورهای مختلف جهان اسلام در نشست مشورتی سوریه در تهران شرکت می‌کنند.

اوضاع سوریه میان بحران و راه‌حل، موضع کشورها و نهادهای بین‌المللی نسبت به بحران سوریه، سازش و مقاومت، راه‌حل فقهی برای بحران سوریه و آینده بحران سوریه و اطلاع‌رسانی از موضوعات اصلی مورد بحث علما و نخبگان جهان اسلام در نشست است.

بررسی بحران سوریه میان دو گزینه جنگ و صلح، بحران سوریه میان دو تئوری تجزیه و یکپارچگی این کشور، ارزیابی موضع‌گیری نهادها و محافل بین‌المللی و جریان‌های سیاسی درباره بحران سوریه ، موضع اصولی رهبری اسلامی نسبت به بحران سوریه، ابتکار عمل جمهوری اسلامی برای حل بحران سوریه، نقش علما و فرهیختگان در بیداری امت نسبت به توطئه‌ها و دشمنان علیه مقاومت، آینده بحران سوریه میان سلطه استکبار و آتش تروریسم و طرح خاورمیانه جدید و وظیفه امت اسلامی نسبت به بحران سوریه از دیگر موضوعات مورد بحث اندیشمندان شرکت‌کننده در این نشست خواهند بود.

در نشست «علما و نخبگان جهان اسلام پیرامون راهکار حل اسلامی بحران سوریه» که ۵ و ۶ مهرماه در تهران برگزار خواهد شد، کشورهایی همچون مصر، تونس ، الجزایر، عراق، سوریه ، لبنان، اندونزی، هند و پاکستان حضور دارند.


کد مطلب: 6092

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/6092/نشست-علما-نخبگان-جهان-اسلام-حل-بحران-سوریه-برگزار-می-شود

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir