کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مرتضی طلایی:

احتمال ائتلاف میان نامزدهای انتخابات شوراها و ریاست جمهوری وجود دارد

خبرگزاری کار , 24 شهريور 1391 ساعت 10:44

تمام تلاش ما بر این است که انتخابات شورا‌ها سیاسی نشود و همچنان شورا‌ها فرهنگی و اجتماعی باقی بماند. اما در حال حاضر هیچ بحثی پیرامون اینکه می‌خواهم چه کنم، برای رسانه‌ها ندارم.


‌ رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: ‌همزمانی انتخابات شورا‌ها با ریاست جمهوری، این انتخابات را سیاسی کرده است این مساله طبیعی است که رابطه‌ هایی میان منتخبین شورا‌ها با ریاست جمهوری ایجاد می‌شود.

مرتضی طلایی  درباره احتمال کاندیداتوری اش در انتخابات آینده شورا‌ها، اظهار کرد: ‌ فعلا برای ورود به این مسائل زود است و اظهار نظری ندارم.

وی درپاسخ به اینکه آیا تصمیم خود را گرفتید اما تمایلی به اعلام آن ندارید، تصریح کرد: ‌ به نظر می‌رسد برای تصمیم گرفتن زود است باید دید فضای کلی چگونه است و چه کسانی برای کاندیدا شدن می‌آیند. اینکه افراد کاندیدای شورا‌ها چه کسانی هستند و چقدر توانمند و قایلبت دارند برای من مهم است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: ‌ اگر افرادی پا به میدان بگذارند که توانمند‌تر از من باشند، انصاف این است که کمک کنیم آن‌ها به شورا راه یایند. من که سهم خواهی ندارم که بگوم در شورا می‌خواهم بمانم. شورای شهر نشد در جا و سنگر دیگرخدمتگزاری خواهم کرد اگر هدف خدمت باشد.

طلایی با بیان اینکه باید به جمع بندی برسم که حضورم در شورا کماکان می‌تواند موثر باشد و کارنامه موفقی دارم یا نه، در پاسخ به اینکه آیا منتظر اعلام کاندیداهای ریاست جمهوری هستید و امکان دارد با حزبی ائتلاف تشکیل دهید؟ گفت: ‌ همزمانی انتخابات شورا‌ها با ریاست جمهوری، این انتخابات را سیاسی کرده است این مساله طبیعی است که رابطه‌ای میان منتخبین شورا‌ها با ریاست جمهوری ایجاد می‌شود.

وی تاکید کرد: ‌ تمام تلاش ما بر این است که انتخابات شورا‌ها سیاسی نشود و همچنان شورا‌ها فرهنگی و اجتماعی باقی بماند. اما در حال حاضر هیچ بحثی پیرامون اینکه می‌خواهم چه کنم، برای رسانه‌ها ندارم. 


کد مطلب: 6690

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/6690/احتمال-ائتلاف-میان-نامزدهای-انتخابات-شوراها-ریاست-جمهوری-وجود

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir