کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امیرقلعه نویی:حالا هم که تیم ملی بد نتیجه گرفته همه آمده اند و کارشناس شده اند

24 شهريور 1391 ساعت 17:36

امیرقلعه نویی با انتقاد از برخی کارشناسان که مدام از تیم ملی انتقاد می کنند گفت: متاسفانه ما در ایران تبرزن زیاد داریم. وقتی یک درخت می افتد تبرزن زیاد می شود. حالا هم که تیم ملی بد نتیجه گرفته همه آمده اند و کارشناس شده اند.


به گزارش مهر، امیر قلعه نویی که ظهر امروز جمعه در نشست خبری قبل از دیدار روز شنبه تیمش با راه آهن شرکت کرده بود ضمن بیان این مطلب افزود: ما چند بازی گذشته راه آهن را آنالیز کرده ایم و از نقاط ضعف و قوت آنها باخبریم. اگر بتوانیم رابطه بین خط دفاعی و هافبک را قطع کنیم می توانیم برنامه هایمان را در زیر پیاده کنیم.

وی با بیان اینکه سیاوش اکبرپور و حنیف عمران زاده بازیکنان محروم استقلال هستند در مورد روند این تیم برای بازی های آینده خاطرنشان کرد: شما شک نکیند که استقلال از بازی های گذشته خیلی بهتر خواهد شد. ما یکسری ضعف های تاکتیکی داریم که اینها هم در دو سه هفته آینده برطرف خواهد شد.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران که این روزها شایعاتی در مورد حضورش در این تیم مطرح شدهاست با بیان اینکه نمی خواهد راجع به تیم ملی حرف بزند گفت: قبول دارم هم ما بد بازی کردیم و هم بد نتیجه گرفتیم. اعتقاد من این است که نباید تمرکزمان را روی این حرف ها بگذاریم. کی روش مربی بسیار بزرگی است و ما باید کمکش کنیم. هر کسی که سرمربی تیم ملی است باید به خاطر ایراناز او حمایت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: درست است که تیم ملی ما در این مقطع به مشکل خورده است اما از نظر جدول هنوز شرایط خوبی داریم و می توانیم با پیروزی برابر کره جنوبی دوباره به صدر جدول بیایم. اختلاف سه امتیازی با صدر جدول غیرقابل جبران نیست.

امیر قلعه نویی خاطرنشان کرد: اگر ما بتوانیم دو بازی خانگی را ببریم در قطر هم به این تیم نبازیم قطعا به جام جهانی صعود خواهیم کرد. انتقادهایی هم که از تیم ملی می شود باید درست باشد نه اینکه برخی ها به خاطر چاپ عکس شان از تیم ملی انتقاد می کنند.

قلعه نویی افزود: کی روش باید بنشیند و فیلم بازی با لبنان را چندین بار ببیند. باید صبر و حوصله کرد و اجازه داد کادر فنی کارش را انجام بدهد. البته اعتقاد دارم که کی روش باید در برخی موارد تجدید نظر کند. ما هم باید کمک کنیم که فضایی مناسب برای موفقیت تیم ملی فراهم کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد صحبت هایی که مبنی بر بازگشت خودش به تیم ملی مطرح می شود گفت: آدم هایی هستند که می خواهند به قلعه نویی و استقلال لطمه بزنند. اینهایی که چنین فضایی را درست کرده اند و گفته اند که قلعه نویی تیم رسانه ای دارند بدانند که من بجز خدا و اهل بیت به هیچ کس متوسل نخواهم شد.

امیرقلعه نویی با انتقاد از برخی کارشناسان که مدام از تیم ملی انتقاد می کنند گفت: متاسفانه ما در ایران تبرزن زیاد داریم. وقتی یک درخت می افتد تبرزن زیاد می شود. حالا هم که تیم ملی بد نتیجه گرفته همه آمده اند و کارشناس شده اند. خیلی ها کارشناس بعد از بازی هستند در حالی که هیچ آموزشی در این بازی ندیده اند. یک کارشناس باید حامی تیم ملی کشورش باشد و نقد منصفانه ای داشته باشد نه اینکه تبر دستش بگیرد و بیفتد به جان همه. حالا که وضعیت به اینجا رسیده من قلعه نویی نباید بدترش کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که چرا وکیل شما با رسانه ها تماس گرفته و موضوع حضورتان تیم ملی را مطرح کرده است گفت: من با کفاشیان جلسه ای نداشتم که بخواهم در این مورد صحبت کنم. ضمن اینکه وقتی وکیلم سر تمرین استقلال آمد از ایشان انتقاد کردم و گفتم نباید به این موضوع ورود می کرد که ایشان هم گفت اشتباه کرده است.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در ادامه صحبت هایش در مورد تیم ملی گفت: وقتی من مسئولیت تیم ملی را داشتم یک کار خوب انجام دادیم که ۱۴۶ سفر داخلی داشتیم و منجر به انتخاب ۵۰ نفر شد کاری که منچستری ها کردند و به مرور زمان نسل شان را تغییر دادند. ما هم می خواستیم همین کار را کنیم اما نشد.

امیرقلعه نویی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر من اگر الان بخواهیم تغیرات زیادی بدهیم به سود تیم ملی نیست اما می توانیم از برخی چهره های جوان در ترکیب این تیم استفاده کنیم و همه کمک کنیم تا تیم ملی بتواند در دیدارهای آینده نتیجه بگیرد و در نهایت به جام جهانی صعود کند.

دیدار تیم های فوتبال استقلال و راه آهن در هفته هشتم دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه روز شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.


کد مطلب: 6808

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/6808/امیرقلعه-نویی-حالا-هم-تیم-ملی-بد-نتیجه-گرفته-همه-آمده-اند-کارشناس-شده

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir