کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ارتش لبنان يک کاميون حامل سلاح قاچاق به سوريه را توقيف کرد

خبرگزاری واحد مرکزی خبر , 24 شهريور 1391 ساعت 22:10

فرماندهی ارتش لبنان روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد تلاش برای قاچاق سلاح به سوریه را ناکام گذاشته و هشت تبعه سوری را بازداشت کرده است.


در این بیانیه آمده است نیروهای ارتش لبنان در یک عملیات غافلگیرانه تلاش برای قاچاق سلاح به سوریه را ناکام گذاشتند ، یک کامیون حامل سلاح را در منطقه راس بعلبک در البقاع در شرق لبنان توقیف و هشت تبعه سوری سرنشین این کامیون را بازداشت کردند.
بر اساس این بیانیه ، گشتی های ارتش لبنان صبح امروز در چارچوب عملیاتی برای کنترل مرزها به منظور جلوگیری از ورود افراد مسلح و قاچاق سلاح به سوریه توانستند از قاچاق یک کامیون حامل سلاح به داخل خاک این کشور جلوگیری و هشت تبعه سوری را بازداشت کنند.
در این بیانیه آمده است سرنشینان این کامیون به هشدار و ایست نیروی گشتی ارتش لبنان توجهی نکردند و به سوی نیروهای لبنانی تیراندازی کردند.
در این بیانیه آمده است نیروهای لبنان توانستند این کامیون حامل سلاح را محاصره کنند ، محموله آن را توقیف و هشت نفر از سرنشینان کامیون را بازداشت کنند.
به گزارش خبرگزاری شین هوا از بیروت ، مقادیر زیادی سلاحهای جنگی سبک ، نیمه سنگین ، مهمات ، بمب های دست ساز ، تجهیزات بی سیم و ارتباطی از این کامیون کشف و ضبط شد.


کد مطلب: 6840

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/6840/ارتش-لبنان-يک-کاميون-حامل-سلاح-قاچاق-سوريه-توقيف

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir