کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کواکبیان در تذکری به رییس جمهور :

شورای ساماندهی امور پایتخت چرا تشکیل نمی شود؟

22 آذر 1396 ساعت 15:58

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به زلزله‌خیز بودن کشور و برخی پیش‌بینی‌هایی که مطرح می شود ، اگر خدای نکرده این اتفاق در تهران بیافند ، پیش بینی می شود کمترین میزان جانباختگان ، چهار میلیون نفر باشد.


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به زلزله‌خیز بودن کشور و  برخی پیش‌بینی‌هایی که مطرح می شود ، اگر خدای نکرده این اتفاق در تهران بیافند ، پیش بینی می شود کمترین میزان جانباختگان ، چهار میلیون نفر باشد.
به گزارش مردم سالاری آنلاین، مصطفی کواکبیان در جلسه علنی امروز مجلس خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی گفت : من چند بار تذکر دادم و خواهش کردم که چرا شورای ساماندهی امور پایتخت معطل مانده و تشکیل جلسه نمی دهد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود :  با توجه به خطرات زلزله و همچنین ترافیکی که روزانه مردم تهران در آن سر می کنند ،   ضرورت دارد تشکیل شورا ساماندهی امور پایتخت جدی گرفته شود.
رئیس فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی در ادامه با انتقاد شدید نسبت به رشد قیمت کاغذ، گفت: رشد سرسام‌آور قیمت کاغذ وضعیت ناهنجاری را برای ناشران کتاب و مطبوعات به وجود آورده است و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم کار خاصی انجام نداده است و باید توجه کند.
 


کد مطلب: 78715

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/78715/شورای-ساماندهی-امور-پایتخت-چرا-تشکیل-نمی-شود

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir