کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فقط به بردن در آسیا و لیگ فکر می کنیم

22 فروردين 1397 ساعت 16:44

مربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تنها به پیروزی در بازی‌ های آسیایی و لیگ برتر فوتبال فکر می کنیم و این نقطه قوت تیم ما به شمار می رود.


مربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تنها به پیروزی در بازی‌ های آسیایی و لیگ برتر فوتبال فکر می کنیم و این نقطه قوت تیم ما به شمار می رود.
به گزارش ایرنا میگوئل تکسیرا روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل فولاد خوزستان در اهواز اظهار کرد: هر چند تیم فولاد خوزستان در نیم فصل دوم مسابقات، چندین امتیاز از دست داده اما آنها همیشه خطرناک هستند و ما این موضوع را به خوبی می دانیم. 
وی با بیان اینکه بازی فردا بسیار سخت است افزود: تیم های فولاد و ذوب آهن هر دو فردا به دنبال کسب سه امتیاز بازی هستند به همین دلیل فردا شاهد یک بازی زیبا و تماشاگر پسند از سوی هر دو تیم خواهیم بود. 
وی ادامه داد: آنها سعی می‌کنند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند و ما نیز چون نقاط قوت و ضعف این تیم را می‌دانیم با آمادگی کامل به میدان می رویم. 
مربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بی شک برای برد به اهواز آمده ایم و سعی می ‌کنیم باز هم امتیازات خود را افزایش دهیم تا جایگاه دومی را کسب کنیم. 
تکسیرا با بیان اینکه کسب پیروزی در هر بازی باعث بالا رفتن انگیزه بازیکنان ما شده افزود: تیم ما روز به روز شرایط بهتری پیدا می‌کند و این نکته بسیار مهم و مثبتی برای ما به شمار می رود. چند بازی دیگر بیشتر نمانده است و سعی می ‌کنیم در هر مقطع خودمان را بهتر نشان دهیم تا به اهداف مان برسیم. 
وی گفت: برای این دیدار مصدوم و محرومی نداریم و همه بازیکنان خود را در اختیار داریم. 
دیدار بین تیم های فولاد خوزستان و ذوب آهن در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر از ساعت 17 روز پنجشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود. 


کد مطلب: 84746

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/84746/فقط-بردن-آسیا-لیگ-فکر-می-کنیم

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir