کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعلام شهریه مدارس غیر دولتی

24 ارديبهشت 1397 ساعت 15:18

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی گفت: جزئیات و الگوی تعیین شهریه مدارس غیر دولتی اول خرداد ماه به تمامی مدارس اعلام می شود.


رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی گفت: جزئیات و الگوی تعیین شهریه مدارس غیر دولتی اول خرداد ماه به تمامی مدارس اعلام می شود.
به گزارش خبرنگار حوزه آموزش ایرنا، مجتبی زینی وند روز دوشنبه در حاشیه مراسم برگزاری مرحله پایانی انتخابات فرهنگیان در هیات امنای صندوق ذخیره در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در تعیین الگوی شهریه 13 آیتم در نظر گرفته شده است،یادآور شد:با درنظر گرفتن وضعیت و درجه مدارس غیردولتی، شهریه مدارس متفاوت خواهد بود.
وی بیان داشت:در تعیین الگوی شهریه مراحلی چون ورود اطلاعات موسسان، بررسی صحت و سقم اطلاعات، تائید شورای نظارت و سیاستگذاری و پایش اطلاعات در سازمان مدارس غیردولتی انجام می شود که اکنون این مراحل در نیمی از استان ها صورت گرفته است.
زینی وند درباره پیش ثبت نام مدارس غیردولتی بیان کرد: این کار در مدارس غیر قانونی نیست اما باید شرط دریافت نکردن مبلغ شهریه بیشتر از سال گذشته رعایت شود و موعد پرداخت زمان چک نیز از 31خرداد رعایت شود.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی درباره شرایط حضور دانش آموزان در مدارس غیردولتی با توجه به حذف آزمون اظهار کرد: براساس تصمیم شورای سیاستگذاری، پذیرش دانش آموزان بر مبنای پرونده تحصیلی، تربیتی و مصاحبه انجام خواهد شد.
زینی وند یادآور شد: در روند پیش ثبت نام مدارس فقط دو مورد تخلف شامل اخذ شهریه اضافی در سطح شهر تهران گزارش شد که این موارد را بررسی و تذکر لازم داده شد.
وی اظهار داشت : این مدارس متخلف باید مبلغ اضافی را به اولیا باز گردانند البته تخلف این دو مدرسه در شورای نظارت استان نیز باید بررسی شود.
معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: همچنین در مدارسی که تخلف شهریه گزارش و محرز شود ناظر مقیم در این مدارس تا پایان ثبت نام مستقر شده و بر روند ثبت نام و دریافت شهریه نظارت می کنند.


کد مطلب: 86671

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/86671/اعلام-شهریه-مدارس-غیر-دولتی

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir