کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تذکر درباره لایحه مبارزه با تامین مالی تروریسم

3 خرداد 1397 ساعت 10:05

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تذکری خواستار در دستور کار قرار گرفتن لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم در جلسات علنی هفته آینده شد.


یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تذکری خواستار در دستور کار قرار گرفتن لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم در جلسات علنی هفته آینده شد.
به گزارش ایسنا، مصطفی کواکبیان در جلسه علنی دیروز (چهارشنبه) مجلس اظهار کرد: دیروز اتفاقی در مجلس افتاد که رئیس مجلس به هر دلیلی بر اساس ماده ۱۵۶ آیین نامه بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون تامین مالی مبارزه با تروریسم  را دو هفته به تاخیر انداخت.
وی افزود:‌ این در حالی است که طبق ماده ۱۵۶ در چنین مواردی باید کمیسیون ظرف یک هفته گزارش خود را به صحن ارائه دهد. ما دیروز در کمیسیون امنیت ملی بحث کردیم و حتی قرار شد شنبه هفته آینده نیز جلسه فوق‌العاده‌ای برگزار شود. زیرا درخواست ما این است که این لایحه هفته آینده در دستور کار مجلس قرار گیرد.
رئیس فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس در ابتدای سخنان خویش با اشاره به سالروز حماسه دوم خرداد و همچنین سالروز فتح خرمشهر و حماسه سوم خرداد و همچنین شعار جوانگرایی دولت اظهار داشت: امیدوارم نمایندگان محترم به طرح فراکسیون جوانان مجلس که از هر دو جناح اصلاح‌طلب و اصولگرا عضو آن هستند رای مثبت بدهند و با ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان زمینه شور و نشاط به مدیریت را فراهم سازند.
شایان ذکر است علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: دیروز بنده گفتم که اگر گزارش کمیسیون درباره‌ی این لایحه ظرف یک هفته آینده ارائه شود بهتر است، اما چون یک هفته موعد سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه است بیان شد که گزارش ظرف دو هفته آینده به صحن علنی ارائه شود به هر حال اگر هفته آینده گزارش را بدهند بهتر خواهد بود.


کد مطلب: 87447

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/87447/تذکر-درباره-لایحه-مبارزه-تامین-مالی-تروریسم

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir