کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

احداث جایگاههای کوچک سوخت در تهران

6 تير 1397 ساعت 14:24

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از احداث 100 جایگاه کوچک سوخت در محلات تهران خبر داد.


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از احداث 100 جایگاه کوچک سوخت در محلات تهران خبر داد.
به گزارش ایرنا، محسن پورسید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران روز چهارشنبه در آئین کلنگ زنی احداث 48 جایگاه کوچک عرضه سوخت گفت: در فاز نخست این طرح، 48 زمین در کمتر از 6 ماه شناسایی و امروز کلنگ ساخت این جایگاه ها در 14 منطقه تهران به صورت همزمان زده شد.
به گفته وی، تلاش می شود پیش از مهرماه بیشتر این جایگاه ها به بهره برداری برسد.

* ایستگاه مترو میدان صنعت پیش از شهریور به بهره برداری می رسد
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران همچنین با بیان اینکه روند تجهیز خط هفت مترو به سرعت در حال انجام است، گفت: ایستگاه مترو میدان صنعت منطقه 2 شهرداری پیش از شهریور به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: مشکل ترافیک منطقه 2 شهرداری تهران با راه اندازی جایگاه سوخت و مترو در نیمه دوم سال کاهش می یابد.
به گفته پورسید آقایی، منطقه 2 شهرداری تهران به عنوان پایلوت طرح پارک حاشیه ای مدرن نیز انتخاب شده است و به زودی این طرح در این منطقه اجرا می شود.
وی همچنین از احداث 21 جایگاه گازرسانی در ارتفاع با کمک شرکت نفت در ترمینال های تاکسیرانی در آینده نزدیک خبر داد.
معاون شهردار خاطرنشان کرد که با اجرای این طرح شاهد کاهش ترافیک در شهر و خدمت رسانی بیشتر تاکسیرانان به شهروندان خواهیم بود.

* 11 جایگاه کوچک بنزین در منطقه 2 تهران ساخته می شود
رسول کشت پور شهردار منطقه 2 شهرداری تهران نیز در آئین کلنگ زنی احداث 48 جایگاه سوخت سطح تهران گفت: 11 جایگاه از 48 جایگاه سوخت در منطقه 2 شهرداری تهران احداث می شود.
وی با بیان اینکه تراکم جمعیت در سطح منطقه 2 زیاد است تصریح کرد: هم اکنون متوسط صف انتظار بنزین 20 دقیقه است و با احداث 11 جایگاه کوچک به زیر 10 دقیقه کاهش می یابد.
به گفته کشت پور، فاصله جایگاه های سطح منطقه 2 شهرداری تهران حدود 6 و نیم کیلومتر است که با احداث جایگاه های جدید به دو و نیم کیلومتر کاهش می یابد.
به گفته شهردار منطقه 2 تهران توسعه فرهنگ شهر نشینی و کاهش آلودگی هوا و ترافیک از جمله اقدامات و رویکردهای این منطقه است.
کشت پور ادامه داد: در طول 12 سال گذشته با اتفاقات حوزه شهرسازی و معماری و انحراف 30 درصدی از طرح تفصیلی، ترافیک به صورت فزاینده ای افزایش یافت اما با بهره برداری از خط هفت مترو، ترافیک کاهش می یابد.
وی ادامه داد: شهرداری منطقه برای کمک به احداث و بهره بردای از خط هفت مترو 100 میلیارد تومان کمک کرده و آمادگی کمک های بیشتر هم در این زمینه وجود دارد.
کرامت ویس کرمی مدیر شرکت ملی فرآوردهای نفتی تهران نیز در این آئین گفت: پرفروش ترین جایگاه های عرضه سوخت کشور در منطقه 2 شهرداری تهران است.
وی خاطرنشان کرد: مشکل کمبود جایگاه سوخت علاوه بر منطقه 2 در مناطق یک و پنج شهرداری تهران وجود دارد و با احداث این جایگاه ها تحولی در این زمینه به وجود می آید.
به گزارش ایرنا، آیین کلنگ زنی احداث 48 جایگاه سوخت کوچک به صورت همزمان در 14 منطقه شهرداری تهران برگزار شد.


کد مطلب: 89390

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/89390/احداث-جایگاههای-کوچک-سوخت-تهران

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir