کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اگر سردار اینستاگرام نداشت!

12 تير 1397 ساعت 16:35

تصمیم مهاجم نوک تیم ملی فوتبال ایران برای خداحافظی از بازی های ملی ظاهرا جدی به نظر می رسد. تصمیمی که علت آن بیش از هر مساله دیگه به شبکه های مجازی بر می گردد.


تصمیم مهاجم نوک تیم ملی فوتبال ایران برای خداحافظی از بازی های ملی ظاهرا جدی به نظر می رسد. تصمیمی که علت آن بیش از هر مساله دیگه به شبکه های مجازی بر می گردد.
به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، زمانی که سردار آزمون پس از دیدار برابر اسپانیا با ناراحتی بغض کرد و گفت اگر مردم من را نمی خواهند از تیم ملی می روم، کمتر کسی فکر می کرد این بازیکن تصمیمش جدی باشد، اما ساعاتی پس از خداحافظی رضا قوچان نژاد که دلیلش بازی نکردن در جام جهانی بود، آزمون نیز تصمیم خداحافظی اش را عملی کرد و اعلام کرد دیگر برای تیم ملی بازی نمی کند. این تصمیم بر خلاف قوچان نژاد بازخورد مناسبی از سوی مخاطبان و هواداران نداشت.
آزمون بیش از آن که تصمیم خداحافظی داشته باشد، می خواست فضا را برای خودش و بازیکنانی که چندان در جام جهانی در فرم مطلوب نبودند تلطیف کند، اما تصمیم غلط و احساسی او نه تنها جو را مثبت نکرد، بلکه شرایط حتی بدتر شد و به جرات می توان گفت در حال حاضر هواداران و مردم بیش از آن که از عملکرد او در جام بیست و یکم ناراحت باشند از رفتار احساسی و بچگانه او به خشم آمده اند.
توانایی های فنی سردار آزمون البته هنوز به اندازه پتانسیل واقعی اش نرسیده اما آماری که او تا اینجا از خود بر جای گذاشته، جامعه فوتبال ایران را امیدوار کرده بود که پس از دایی یک مهاجم نوک تمام عیار دیگر برای فوتبال ایران پیدا شود، اما در شرایطی که تا چند ماه پیش او از نظر مردم در نظرسنجی ها بهترین لژیونر ایران بود، به یک باره ورق برگشت و حالا کسی از خداحافظی او ناراحت نیست.
دلیل این مساله بی تردید به رفتار خام و غیرحرفه ای خود او باز می گردد. پس از دیدار برابر مراکش هیچ رسانه رسمی از او انتقاد نکرده بود و هجمه ای علیه او راه نیفتاده بود، اما سردار به جای تمرکز بر بازی های پیش رو، تحت تاثیر صفحات اینستاگرام که نه رسمیتی دارد و نه صاحب مشخصی، قرار گرفت و خودش کار را برای خودش خراب کرد.
لژیونر فوتبال ایران اگر از تصمیمش برای خداحافظی بازنگردد، باید پذیرفت که اینستاگرام یک مهاجم مستعد را از فوتبال ملی ایران گرفت. اینستاگرامی که تاکنون کم حاشیه و دردسر برای فوتبالیست های ایرانی نداشته است. شاید آیندگان زمانی که رکورد 23 گل ملی او در فقط 36 بازی را به یاد بیاورند با حسرت بگویند کاش سردار اینستاگرام نداشت..!


کد مطلب: 89798

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/89798/اگر-سردار-اینستاگرام-نداشت

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir