کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کالبد فرسوده جنوب تهران نونوار شد!

10 مهر 1391 ساعت 22:15

معاون فنی عمران شهرداری منطقه ۲۰ با اشاره به بهره‌برداری از ۱۹ پروژه عمرانی منطقه گفت: کالبد فرسوده جنوب تهران نونوار شد.


ابراهیم بابازاده امروز در گفت‌وگو با فارس در جنوب استان تهران از بهره‌برداری ۱۹ پروژه که هرکدام چندین زیرمجموعه را شامل می‌شوند خبر داد و گفت: براساس قوانین شهری، ارائه خدمات به روستاها و بخش‌های خارج از حریم، جزء وظایف شهرداری محسوب نمی‌شود اما با توجه به وجود بیش از ۳۰ روستا در محدوده جغرافیایی منطقه ۲۰، شهرداری منطقه خارج از دایره وطایف و اختیارات خود اعتبار و تسهیلات ویژه‌ای را به اهالی این روستاهای محروم ارائه داده است که ساخت و بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در روستاهای زمان‌آباد، قاسم‌آباد و عباس‌آباد بر این ادعا صحه می‌گذارد.

معاون فنی عمران شهرداری منطقه ۲۰ در ادامه با اشاره به سرریز شدن بیش از ۷۰ درصد آب‌های سطحی شهر تهران، ساماندهی کانال‌های اصلی و فرعی منطقه را یکی از مهمترین وطایف این حوزه برشمرد و عنوان کرد: بتنی کردن و سرپوشیده کردن کانال‌ها تاثیر بسزایی در مهار سیلاب و آبرفت‌های فصلی دارد که ساخت و ساماندهی کانال عمادآور، ولی‌آباد و کانال کمکی سرخه‌حصار را می‌توان شاخص‌ترین پروژه این حوزه معرفی کرد.

وی در پایان تصریح کرد: ساماندهی ۵ هکتار از سایت کمربندی آزادگان به شهید رجایی، تبدیل ۱۰۰ هزار متر طول از انهار فرسوده به کانیو، ساخت سه مجموعه ورزشی در روستاهای منطقه، بهره‌برداری از مجموعه ورزشی شهید بهشتی ساماندهی فلکه اول دولت‌آباد، ساخت کانال بتنی عمادآور و ... در فهرست پروژه‌های معاونت فنی عمران قرار دارد.


کد مطلب: 9038

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/9038/کالبد-فرسوده-جنوب-تهران-نونوار

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir