کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتقاد مهاجری از رفتار قلعه نویی

2 آذر 1397 ساعت 18:09

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی می‌گوید از اینکه قلعه نویی به دستیارش اجازه داده تا در مورد زنوزی صحبت کند، تعجب کرده است.


سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی می‌گوید از اینکه قلعه نویی به دستیارش اجازه داده تا در مورد زنوزی صحبت کند، تعجب کرده است.
به گزارش ایسنا، رضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در نشست خبری بعد از بازی تیمش برابر سپاهان، گفت: از بازیکنانم تشکر می‌کنم. در روز که دست ما بسته بود و بعضی بازیکنان ما با مصدومیتی که داشتند با جان و دل بازی کردند. دست آنها را می‌بوسم. از تماشاگران نیز تشکر می‌کنم. آرزوی من این است که تا روزی که در تبریز هستم این ورزشگاه را پر ببینم. بهتر است مربیان در حیطه وظایف خودشان صحبت کنند. تعجب می‌کنم که قلعه نویی به دستیارش اجازه داده در مورد مرد بزرگی مثل زنوزی اظهار نظر کند. این موضوع من را اذیت می‌کند که یک مربی خارجی در مورد فردی که برای فوتبال زحمت کشیده است اینگونه اظهار نظر کند.
او افزود: این حرکت، حرکت بسیار زشتی است و فدراسیون باید با این قضیه برخورد کند. زنوزی نیاز به حمایت من ندارد اما این موضع برای من سخت است که یک مربی بیگانه، مردان زحمتکش شهرمان را اینگونه خطاب کند. مگر چه می‌شود یک نفر مالک دو تیم باشد؟ مالک استقلال و پرسپولیس هم وزارت ورزش است. مگر تیم‌های صنعتی ما زیر نظر یک وزارتخانه نیستند؟ چطور می‌شود که در آن مورد مشکلی وجود ندارد اما وقتی کسی از جیب شخصی خودش هزینه می‌کند اینگونه مورد انتقاد قرار می‌گیرد. من هیچ موقع به خودم اجازه نمی‌دهم در مورد مسائلی که به من ارتباطی ندارد حرف بزنم. نمی‌دانم چرا تکسیرا این حرف‌ها را زده است. من مربی فقط می‌توانم در مورد مسائل فنی صحبت کنم.
سرمربی ماشین سازی در خصوص بازی هم بیان کرد: این بازی، بازی خاصی بود و ما یک نیمه ۱۰ نفره مقابل سپاهان بازی کردیم و حتی موقعیت گلزنی هم ایجاد کردیم. این مساوی برای بازیکنان ما بسیار ارزشمند است چرا که همه می‌دانند با چه بضاعتی بازی می‌کنیم. ما با چه مسیح زاهدی حتی نمی‌توانست راه برود اما با جان و دل برای ما بازی کرد. می‌توانستیم با پیروزی از زمین خارج شویم. این بازی برای ما می‌تواند نقطه عطفی با ارزش محسوب شود. ما حتی در یک صحنه فرصت زدن گل دوم را نیز داشتیم اما داور بازی را قطع کرد و به ۳ بازیکن ما کارت داد. اجازه بدهید در این مورد حرفی نزنم. مردم خودشان آگاه هستند. در سال‌هایی که کار کرده‌ام همیشه حرمت داور را نگه داشته ام اما با قاطعیت می‌گویم اگر تیمی امروز از داوری متضرر شده باشد، آن تیم قطعا ما هستیم. یک داور به راحتی می‌تواند تیمی را عصبانی کند. در صحنه اخراج عزیز معبودی حتی پای او به جریف نخورد. نمی‌دانم داور چگونه او را اخراج کرد.


کد مطلب: 97899

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/97899/انتقاد-مهاجری-رفتار-قلعه-نویی

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir