سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۲

کمرانی: به‌خاطر رفتار فدراسیون تکواندو باید مهاجرت کنم

مهرو کمرانی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص برگزاری کمپ تکواندو همراه با آرمین هادی‌پور در امارات اظهار داشت: حدود یک ماه پیش درخواست شد که همراه با آرمین هادی‌پور به عنوان مدرس در کمپ دبی حضور داشته باشم که با این درخواست موافقت کردم. متأسفانه در روزهای گذشته مسئولان برگزاری این کمپ اطلاع دادند که دستوری از شخص آقای ساعی و فدراسیون ایران رسیده که اجازه ندارند از من به عنوان مدرس استفاده کنند.
بعد از 6 ماه از حضور در کمپ یونان
فعالیتم تعلیق شد
وی در خصوص اینکه گفته شده در ماه‌های گذشته فعالیتش با تعلیق همراه شده است، گفت: سه ماه پیش قصد داشتم شاگردانم را برای آزمون ثبت نام کنم که متوجه شدم بانک اطلاعاتی‌ام مسدود شده است. بعد از پیگیری، کمیته قضایی در سریع‌ترین زمان ممکن با زحمات و هماهنگی علی تاجیک رئیس سازمان تیم‌های ملی برگزار شد. گفتند که به دلیل حضور بدون اطلاع در کمپ یونان فعالیتم تعلیق شده است. سرمربی سابق تیم ملی تکواندو در پاسخ به این سؤال که حضور او در کمپ یونان بدون هماهنگی بوده است، گفت: اصلاً اینطور نیست. با فدراسیون مکاتبه نکردم، اما به علی تاجیک در حضور دو نفر به صورت شفاهی اطلاع دادم و حتی گفتم اگر نیاز است نامه‌نگاری انجام دهم. گفتند چنین کاری نیاز نیست و این موضوع باعث افتخار فدراسیون است. این کمپ سال گذشته برگزار شد و بعد از حدود 6 ماه این اتفاق افتاد و فعالیتم تعلیق شد.
رئیس کمیته قضایی فدراسیون گفت
به من لطف کردند
کمرانی افزود: در جلسه کمیته قضایی نوشتم هیچ کار غیرقانونی انجام ندادم و حتی به وزارت ورزش اطلاع دادم تا مشکلی پیش نیاید. قصد مهاجرت نداشتم و نمی‌خواستم از ایران بروم و صرفا برای برگزاری کمپ رفتم. در این کمپ حدود 28 مربی از 11 کشور حضور داشتند و تنها مدرس بودم. لاریجانی رئیس کمیته قضایی فدراسیون گفت که شش ماه پیش وزارت ورزش نامه‌ای زده که کسانی که به کمپ‌ها می‌روند باید اطلاع بدهند و بر همین اساس شما را تعلیق کردیم و این لطف ما است که زودتر این کار را نکردیم.
وی ادامه داد: درخواست کردم متن نامه را ببینم که گفتند محرمانه است و حتی شماره نامه را خواستم که موضوع را پیگری کنم که این کار را نیز انجام ندادند و در نهایت تعهد گرفتند.
برای حضور در کمپ امارات و برای جلوگیری از مشکل و اینکه متهم به بی‌قانونی نشوم، به صورت مکتوب همه چیز را اعلام کردم. به نایب رئیس بانوان نامه زدم و رونوشت آن را برای رئیس سازمان تیم‌های ملی فرستادم. سلیمی شفاهی اعلام کرد که موضوع را با رحیمی دبیر فدراسیون مطرح کرده و ایشان گفته سفرم مشکلی ندارد. فقط خواستند قبل از سفر تعهدنامه‌ای امضا کنم که این موضوع را قبول کردم.
به بچه‌های تیم ملی گفتند که با من سلام و علیک نداشته باشند سرمربی سابق تیم ملی تکواندو تصریح کرد: در این مدت تبلیغی که مسئولان کمپ درست کرده بودند را در فضای مجازی گذاشتم و بسیاری از مربیان کشورهای مختلف پیغام دادند که به خاطر حضورم ثبت‌نام کردند. متأسفانه دو روز پیش پیغام دادند که شما نمی‌توانید مدرس کمپ باشید و اجازه استفاده از شما را به ما ندادند و حتی گفتند اگر باز هم قصد برگزاری کمپ دارید باید از مدرس فدراسیون استفاده کنند.
واقعاً نمی‌دانم چرا فدراسیون با من جنگ
را شروع کرده است.