دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲

دستگیری سارق انباری‌ اماکن خصوصی

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک مرد که از پارگینگ و انباری ساختمان‌های خصوصی سرقت می‌کرد خبر داد و گفت: متهم به 15 فقره سرقت اعتراف کرد. به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ «عبدالرضا محمدی» سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت اموال با ارزش از انباری‌ها و پارکینگ اماکن خصوصی در محدوده خیابان «کارون» تهران، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 108 نواب این پلیس قرار گرفت و ماموران با حضور در محل‌های سرقت موفق شدند مشخصات ظاهری سارق را به دست بیاورند.
وی عنوان کرد: تحقیقات اولیه نشان از این داشت، متهم در تاریکی هوا با پرسه زنی در خیابان‌های خلوت سوژه‌های خود را انتخاب و با تخریب درب منازل وارد ساختمان شده و اموال موجود در پارگینک و انبارهای ساختمان را سرقت می‌کند. این مقام انتظامی ادامه داد: گشت زنی‌های هدفمند آغاز تا اینکه در تاریخ بیست و سوم آبان ماه ماموران کلانتری نواب متهم را مشاهده و بلافاصله ماموران دستور ایست را اعلام کردند.
سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت افزود: در یک عملیات ضربتی متهم متوقف و از صندوق عقب خودرو آلات و ادوات سرقت کشف شد و با انتقال متهم به کلانتری، متهم به 15 فقره سرقت مشابه اعتراف کرد و تحقیقات پلیس برای شناسایی مال باختگان آغاز شده است.
به گفته این مقام پلیسی، تحقیق از متهم برای کشف جزئیات
پرونده ادامه دارد.