پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲
حدادعادل:

بانوان را جزء سیاهی لشکر تجمعات و راهپیمایی‌ها نمی‌خواهیم

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: ما بانوان را جزء سیاهی لشکر تجمعات و راهپیمایی‌ها نمی‌خواهیم. نیمی از جامعه ما از بانوان هستند و در دانشگاه‌ها و مدارس و دیگر بخش‌های جامعه زنان نقش‌های مهمی بر عهده دارند. امسال وظیفه سیاسی مهمتر از انتخابات نداریم و هر نتیجه‌ای از انتخابات حاصل شود با همین شور و شوق کار را ادامه می‌دهیم.
به گزارش ایسنا، غلامعلی حداد عادل در همایش ۵۰۰ نفری ستاد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به در پیش‌رو بودن انتخابات مجلس، گفت: ما در عین حال که توجه تام به مجلس داریم توجه‌مان را از موضوعات و مشکلات دیگر جامعه برنمی‌داریم. باید بدانیم این انقلاب، مردمی بود و از شرق و غرب تبعیت نکرد. رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب افزود: دشمنان مطلبی را مدنظر قرار می‌دهند و برای آن سناریو می‌چینند، حالا به نظر شما در کشوری که با چنین مسائلی روبرو است نیروهای انقلاب نباید آماده باشند و فکری کنند؟
حدادعادل یادآور شد: در امر موفقیت‌های دولت، همین حل تنش‌های آبی که در گذشته وجود داشت و یکی از برنامه‌های دولت بود را دیدیم که با چه سرعتی سامان گرفت. کار بسیار مهمی که سال‌ها مغفول مانده بود.
حدادعادل تاکید کرد: ما بانوان را جزء سیاهی لشکر تجمعات و راهپیمایی‌ها نمی‌خواهیم. نیمی از جامعه ما از بانوان هستند و در دانشگاه‌ها و مدارس و دیگر بخش‌های جامعه زنان نقش‌های مهمی بر عهده دارند. امسال وظیفه سیاسی مهمتر از انتخابات نداریم و هر نتیجه‌ای از انتخابات حاصل شود با همین شور و شوق کار را ادامه می‌دهیم. رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تصریح کرد: بعضی فکرشان این است برای خدمت به انقلاب هیچ جایی به غیر از مجلس وجود ندارد، باید گفت هزاران سنگر برای خدمت به مردم وجود دارد اما بعضی‌ها فکر می‌کنند فقط باید به مجلس بروند.