يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲

کشف ظروف آشپزخانه قاچاق توسط پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ظروف آشپزخانه قاچاق به ارزش حدودی 25 میلیارد ریال و دستگیری 2 متهم در این رابطه، خبر داد.
به گزارش خبرگزاری پليس، سرهنگ «محمد قاسم طرهانی» بیان داشت: پلیس اطلاعات این فرماندهی در هفته اخیر با رصد هوشمندانه از انتقال کالای قاچاق از یک انبار کالا توسط خودروهای باربری در محدوده شهرستان ری مطلع شدند. وي افزود: روز گذشته پس از هماهنگی‌های قضائی در یک عملیات پلیسی، 2 دستگاه خودروی نیسان که در حال بارگیری کالای قاچاق بودند توقیف کردند. این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: در بازرسی از خودروهای توقیفی تعداد 10 هزار و 376 عدد ظروف آشپزخانه خارجی و قاچاق، فاقد مدارک و مستندات قانونی را کشف شد.
سرهنگ طرهانی با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را 25 میلیارد ریال اعلام داشتند، تصریح کرد: در این رابطه 2 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان افزود: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرائم دیگری نیز در سطح جامعه می‌شود و بر همین اساس تشدید اقدامات مقابله ای در این حوزه همواره یکی از اولویت‌های پلس به شمار می‌رود.