چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲

دستگيري عامل اصلي نا‌امني در تهران نو

سرکلانتر يازدهم پليس پيشگيري پايتخت از دستگيري يکي از اراذل و اوباش سابقه دار حين قدرت نمايي با سلاح سرد خبر داد.
سرهنگ «رضا صادقي پور» سرکلانتر يازدهم پليس پيشگيري پايتخت در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاري پليس اظهار کرد: روز سيزدهم بهمن ماه خبري مبني بر حضور 3 فرد شرور در محدوده تهران نو و ايجاد رعب و وحشت براي شهروندان به دست ماموران کلانتري 128 تهران نو رسيد.
وي افزود: ماموران پليس سريعا در محل حاضر شده و متهمان را که سوار بر يک دستگاه موتور سيکلت بودند مشاهده و بلافاصله دستور ايست صادر کردند ولي موتورسواران با ديدن گشت پليس به سرعت از محل متواري شدند.
اين مقام پليسي به آغاز تحقيقات پليسي اشاره کرد و گفت: با انجام تحقيقات ميداني يکي از افراد شرور که سابقه دار بود شناسايي و در گامي ديگر شناسايي مخفيگاه وي در دستور کار قرار گرفت.
سرهنگ صادقي پور ابراز داشت: تحقيقات پليسي ادامه تا اينکه ماموران در پانزدهم بهمن ماه مطلع شدند که شرور شابقه دار اين بار در محدوده «فلکه دوم نيرو هوايي» تهران در حال عربده کشي و بر هم زدن نظم عمومي است که به سرعت به نشاني اعلامي اعزام و در يک عمليات ضربتي متهم دستگير و از وي يک قبضه سلاح سرد کشف شد. سرکلانتر يازدهم پليس پيشگيري پايتخت در پايان افزود: متهم دستگير شده در تحقيقات اوليه صراحتا به جرم خود مبني بر اخلال در نظم عمومي به همراه 2 متهم متواري اعتراف کرد .
به گفته اين مقام انتظامي دستگيري متهمان متواري در دستور کار کلانتري 128 تهران نو قرار دارد.