چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

نمایشگاه

برپایی نمایشگاه گروهی نقاشی کودک و نوجوان «بهار رنگ‌ها» در برج آزادی

گروه فرهنگی: نمایشگاه نقاشی کودک و نوجوان «بهار رنگ‌ها» روز جمعه 7 اردیبهشت در نگارخانه آسمان برج آزادی افتتاح می‌شود.
به گزارش روابط عمومی برج آزادی، این نمایشگاه با ۳۳ شرکت کننده از شهرهای مختلف و ۵۲ اثر نقاشی به همت استاد « شهلا کوهستانی» و با مدیریت هنری «سایه پارسایی» با مشارکت برج آزادی و موسسه فرهنگی هنری حریر هنر شرق برگزار می‌شود. هدف از برگزاری نمایشگاه «بهار رنگ‌ها» ترویج قصه‌های کودکانه و عامیانه ایرانی با بهره گیری از خلاقیت کودکان می‌باشد. علاقه‌مندان می‌توانند از روز جمعه ۷ اردیبهشت تا ۱۴ اردیبهشت از ساعت ۱۰ تا ۱۹ از این نمایشگاه بازدید کنند.

«ملودی بهار» در گالری خورشید
طنین‌انداز می‌شود

«ملودی بهار» در گالری خورشید طنین انداز می‌شود
افتتاحیه نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی «ملودی بهار» با شرکت ۳۱ هنرمند در رشته‌های مختلف هنری، روز جمعه، ۷ اردیبهشت ماه سال جاری در گالری خورشید برگزار می‌شود.
به گزارش برنا؛ نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی «ملودی بهار» با شرکت ۳۱ هنرمند در ۷ رشته مختلف هنرهای تجسمی، ساعت ۱۶ روز جمعه، ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور آیناز زارعی نقاش و مدیر گروه هنری آیتیست و پدیدآورندگان آثار در گالری خورشید افتتاح می‌شود. علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی برای تماشای ۵۳ اثر راه‌یافته به «ملودی بهار» می‌توانند از روز جمعه، ۷ تا روز سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه سال جاری، از ساعت ۱۶ تا ۱۹ به گالری خورشید واقع در بلوار آفریقا، کوچه تور، پلاک ۷۰، طبقه ۱، واحد ۱ مراجعه کنند. گفتنی است؛ اختتامیه رویداد روز چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.