چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

فوتبال

رونمایی از گزینه جذاب تراکتور

باشگاه تراکتور مذاکرات خود را با یک سرمربی سرشناس آغاز کرد.
به گزارش خبرآنلاین؛ باشگاه تراکتور پس از قطع همکاری با پاکو خمز، با وجود مذاکره با گزینه‌های مختلف همچنان سرمربی جدیدش را انتخاب نکرده است.
این باشگاه در خبری مدعی مذاکره با یک گزینه پرافتخار و تلاش‌ها برای رفع موانع انتخاب وی خبر داده بود. ظاهرا باشگاه تراکتور مذاکرات مثبتی با یحیی گل‌محمدی انجام داده اما تاکنون موفق به کسب جواز نشستن سرمربی پیشین پرسپولیس روی نیمکت خود نشده است.
با این وجود از اتفاق جالبی در تراکتور رخ داده و آن هم آغاز مذاکرات هوشنگ نصیرزاده با یورگن کلینزمن، سرمربی پیشین تیم‌های ملی کره جنوبی، آلمان، آمریکا و بایرن مونیخ برای حضور در تبریز است.حال باید دید مدیران این باشگاه می‌توانند این سرمربی ۵۹ ساله سرشناس را راضی به حضور در تراکتور کنند؟کلینزمن پس از حذف تیم ملی کره در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا به دلیل نارضایتی کمیته فنی این فدراسیون ، مجبور به قطع همکاری شد.

زمان برگزاری دیدارهای تیم ملی فوتبال
مشخص شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران را با هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام کرد.
به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود. با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه ۱۷ خردادماه ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه هنگ‌کنگ برگزار می‌شود.
همچنین تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ روز سه شنبه ۲۲ خردادماه به مصاف ازبکستان می‌رود. این مسابقه از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
در حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران در گروه E این رقابت‌ها با ۱۰ امتیاز و اختلاف گل بهتر نسبت به تیم ملی ازبکستان در صدر جدول قرار دارد و و صعودش به مرحله بعدی قطعی شده است.

مهدی قایدی در لیست خرید اوسمار ویرا

سرمربی پرسپولیس اسامی بازیکنان مدنظرش برای حضور در جمع سرخپوشان را اعلام کرد.
به گزارش خبرآنلاین؛ اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد: «خیلی از بازیکنان را دوست دارم و از سال گذشته تا الان لیستی دارم که می‌خواهم عضو تیم ما شوند از جمله مهدی قایدی که فصل خوبی داشت، شهریار مغانلو، رامین رضاییان و اسدی».
به نقل از تسنیم سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت بیرانوند نیز اعلام کرد این بازیکن شاید به بازی روز جمعه هفته جاری جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک نرسد اما به دیدار با سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر خواهد رسید.

راکیتیچ به مودریچ: به الشباب اینجا بیا!

ستاره کروات الشباب عربستان از لوکا مودریچ خواست در صورت جدایی از رئال مادرید راهی لیگ عربستان شده و با او هم‌تیمی شود.
به گزارش ایسنا، ایوان راکیتیچ یکی از ستارگان بزرگی است که راهی لیگ عربستان شده و پیراهن الشباب را می‌پوشد. این هافبک باتجربه کروات در گفت‌وگو با سایت عرب‌نیوز عربستان پیام روشنی برای مودریچ داشت. او از اسطوره رئالی‌ها خواست در صورت جدایی از این تیم، راهی لیگ عربستان شده و با او هم‌تیمی شود.
راکیتیچ گفت: اگر مودریچ از رئال مادرید جدا شود، دو دقیقه بعد از اعلام جدایی‌اش با او تماس خواهم گرفت و هر اطلاعاتی را که بخواهد درباره الشباب و لیگ عربستان به او می‌دهم تا به حضور در این لیگ متقاعدش کنم.
راکیتیچ در ادامه خطاب به مودریچ (با شوخی) گفت: مودریچ اگر به تیمی عربستانی غیر از الشباب بپیوندد با من به مشکل برخواهد خورد.
او در پایان گفت: این تصمیمی است که خود مودریچ باید بگیرد. اگر او بخواهد یک فصل دیگر را هم در رئال باقی بماند به نظرم برایش جالب و زیبا خواهد بود و باید از این فرصت بزرگ لذت ببرد.
راکیتیچ ۱۲ سال در تیم ملی فوتبال کرواسی با مودریچ همبازی است و رابطه بسیار دوستانه و نزدیکی با ستاره رئالی‌ها دارد. مودریچ از سال ۲۰۱۲ در رئال مادرید بازی می‌کند و همواره از بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار تیمش بوده است. او جایگاه خاصی نزد هواداران رئال دارد و گمانه‌زنی‌ها درباره جدایی‌اش در تابستان زیاد است. قرارداد مودریچ تابستان سال جاری به پایان می‌رسد و باید دید که آیا او که جایگاهش را در ترکیب اصلی از دست داده است، در نهایت با کهکشانی‌ها می‌ماند یا از جمع آنها جدا خواهد شد.