چهارشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۳

انتظامی

اعضای یک خانواده
به جان یکدیگر افتادند

اختلاف ملکی 2 خانواده در یکی از محلات تبریز منجر به درگیری فیزیکی و نزاع با چوب و چماق در خیابان شد.
به گزارش رکنا،سرهنگ یدالله جهان‌آرا فرمانده انتظامی شهرستان تبریز اظهار داشت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پزشکی مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی دریکی از محلات تبریز ماموران کلانتری 14 میدان جهاد به محل اعزام شدند. وی افزود: ماموران پس از حضور در محل مشاهده می‌کنند که 2 خانواده که با هم فامیل هستند بر سر اختلاف ملکی و زمین با همدیگر درگیر شده و با چوب و چماق به جان هم افتاده‌اند که موجب خسارت جرحی هر 2 طرف شده است.فرمانده انتظامی شهرستان تبریز اضافه کرد: ماموران با حضور در محل درگیری هر 2 طرف را به آرامش دعوت و به کلانتری منتقل کردند.جهان‌آرا با اعلام اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند، از مردم خواست مسائل حقوقی خانوادگی را از طریق قانون پیگیری کنند.

کشف جسد مجهول‌الهویه
در شهرستان بوئین‌زهرا

دادستان بوئین‌زهرا از کشف جسد سوخته فردی مجهول‌الهویه در یکی از روستاهای شهرستان بوئین‌زهرا خبر داد.
بنا بر اعلام روابط عمومی دادستانی بوئین‌زهرا، محمدرضا کرمی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر کشف جسد سوخته فردی در جاده «پرکام» به «شادمهان» در بخش دشتابی شهرستان بوئین‌زهرا، بلافاصله مأموران انتظامی به محل کشف جسد اعزام شدند. به گزاش ایسنا، دادستان بوئین‌زهرا در ادامه بیان کرد: مأموران پس از حضور در محل دریافتند احتمالاً مقتول در مکانی دیگر به قتل رسیده و سپس به محل کشف جسد انتقال یافته و در آنجا به آتش کشیده شده است.وی با بیان ادامه داشتن تحقیقات پلیس در شناسایی و مشخص شدن هویت جسد کشف شده، خاطرنشان کرد: طی هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه قضائی، جسد کشف شده جهت بررسی دقیق علت مرگ،‌ به پزشکی قانونی انتقال یافته است.کرمی ضمن اشاره به اینکه جسد کشف شده به‌علت سوختگی قابل شناسایی نبوده، خاطرنشان کرد: از آنجا که در بررسی‌های اولیه امکان تشخیص علت مرگ میسر نبوده است، شهروندان به شایعات در مورد این قبیل حوادث توجه نکرده و اخبار موثق و دقیق را از منابع معتبر پیگیری کنند.

کشف 200 عدد سکه تقلبی
در شهرستان الیگودرز

کلاهبرداری به همراه 200 عدد سکه تقلبی در شهرستان الیگودرز دستگیر شد. به گزارش رکنا، سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان ظهر امروز سه‌شنبه اظهار داشت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به مأموران پلیس آگاهی الیگودرز و اعلام اینکه یک نفر در قبال فروش مقادیری سکه تقلبی مبالغی را از آنها کلاهبرداری کرده‌اند، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی، فعال‌کردن منابع و مخبرین و اشراف اطلاعاتی کلاهبردار موردنظر را شناسایی و طی عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی لرستان، گفت: متهم به هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری اعتراف کرد و در بازرسی به‌عمل‌آمده ۲۰۰ عدد سکه تقلبی از مخفیگاهش کشف شد. سردار الهی، ضمن هشدار به مجرمان و سودجویان که پلیس با قاطعیت با آنها برخورد قانونی خواهد کرد، گفت: شهروندان فریب افراد فرصت‌طلب و سودجو را به بهانه فروش سکه‌های قدیمی، باستانی و اشیا عتیقه را نخورند و در صورت مشاهده و اطلاع از این‌گونه فعالیت‌ها مراتب را از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.