چهارشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۳

مذاکرات ادامه‌دار گل‌گهر با مهدی تارتار

مدیران گل‌گهر دست روی دست نگذاشته و با جانشینان احتمالی مارینوس اوزونیدیس در حال مذاکره هستند.
به گزارش فوتبال ۳۶۰، مارینوس اوزونیدیس در لیگ بیست‌وسوم سکان هدایت گل‌گهر را در دست گرفت و در پایان با این تیم در رتبه نهم ایستاد. مدیران گل‌گهر پس از بررسی‌های لازم، سرمربی یونانی را انتخاب کردند و در شرح وظایف او بها دادن به جوانان و رسیدگی به اوضاع آکادمی دیده می‌شد. سرمربی یونانی در راستای تحقق این اهداف تمام تلاش خود را کرد و شاهد شکوفایی ستاره جوانی به نام سعید سحرخیزان بودیم.
گل‌گهر با اوزونیدیس به نیمه‌نهایی جام حذفی هم رسید اما درنهایت سرنوشت بی‌رحم‌تر از این حرف‌ها بود که آبی‌پوشان سیرجان رنگ فینال را ببینند. افراد بسیاری نتایج گل‌گهر با مارینوس را قابل قبول می‌دانند اما عده‌ای هم اعتقاد دارند سرمربی یونانی می‌توانسته بهتر از این‌ها کار کند. ظاهرا اوزونیدیس اکنون با پیشنهاد تیم‌های حاشیه خلیج فارس مواجه شده و برای همین حضور او در لیگ بیست‌وچهارم نامشخص است. مدیران گل‌گهر اما دست روی دست نگذاشته و مذاکره با گزینه‌های جانشینی مارینوس را آغاز کرده‌اند.
مهدی تارتار گزینه اول مدیران گل‌گهر برای جانشینی مارینوس اوزنیدیس است. تارتار در لیگ بیست‌وسوم از ذوب‌آهن به ملوان منتقل شد و با قوی سپید نتایج خوبی کسب کرد. ملوان حتی در مقطعی از فصل برای کسب سهمیه آسیایی تلاش می‌کرد و قطعا تارتار نقش اول نمایش دلچسب ملوان بود.
مدیران گل‌گهر اکنون مذاکرات خود با مهدی تارتار را آغاز کرده‌اند و باید دید سرانجام چه اتفاقی رخ می‌دهد. نام تارتار حتی به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربی پرسپولیس هم مطرح شده بود اما درنهایت نیمکت سرخ‌ها به خوان کارلوس گاریدو رسید. سرمربی ملوان اکنون در دوراهی ماندن یا رفتن قرار گرفته است و آینده او مشخص نیست.