کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جمع غیر فوتبال ساحلی ها در فدراسیون تکمیل شد

آقای عزیزی خادم! فوتبال ساحلی را به اهالی آن بسپارید

23 آذر 1400 ساعت 16:40

عزیزی خادم بعد از تصدی ریاست فدراسیون فوتبال  تمام تلاش خود را به کار بست تا آنهایی را که در صحنه انتخابات او را یاری کردند در فدراسیون پست و مسئولیت بدهد.


عزیزی خادم بعد از تصدی ریاست فدراسیون فوتبال  تمام تلاش خود را به کار بست تا آنهایی را که در صحنه انتخابات او را یاری کردند در فدراسیون پست و مسئولیت بدهد. یکی از این نفرات امیرحسین محتشم رئیس هیات فوتبال استان بوشهر بود که در فدراسیون فوتبال به ریاست کمیته فوتبال ساحلی منصوب شد. اما این پایان کار نبود. روز دوشنبه بیست و دوم آذر ماه حکم علی دهقانی سانیچ هم به عنوان مسئول دپارتمان فوتبال ساحلی زده شد و باعث شگفتی زحمت‌کشان این رشته شد چون این شخص هم در رشته فوتبال ساحلی هیچ تخصصی ندارد و تاکنون در این رشته هیچ فعالیتی نداشته است و از سویی چند سالی است برگزاری مسابقات رشته فوتبال ساحلی به سازمان لیگ سپرده شده است و مسئولیت  آن بر عهده مهرداد شفیعی است که متاسفانه ایشان هم از بدنه این رشته نیست. خلاصه اینکه مدیریت این رشته پرطرفدار و پرافتخار به دست غیر فوتبال ساحلی ها سپرده شده است و این اتفاق بسیار بد بر خلاف شعارهایی است که عزیزی خادم در انتخابات ریاست فدراسیون مدعی بود.
اما حال بخوانید از اتفاقات این رشته در همین مدت اندک:
۱-بنا بر اسناسنامه هیات های فوتبال استان ها در بند یک ماده ۲۳ به صراحت آمده است که رییس هیات فوتبال استان باید تابعیت ایران و ساکن در مرکز استان مربوطه باشد. اما آقای امیرحسین محتشم حدود پنج ماه است که به عنوان مدیر کل اداره استاندارد البرز منصوب و از استان بوشهر خارج  شده است لذا با توجه به همین بند وی نمی تواند رییس هیات فوتبال استان بوشهر باشد و این پست وی غیر قانونی است.  آقای عزیزی خادم که همیشه از قانون و قانونگرایی سخن می گوید چرا نسبت به این اتفاق مهم  بی تفاوت است؟
۲-در سفر اخیر تیم ملی فوتبال ساحلی به مسابقات جام بین قاره ای در کشور امارات شنیده شده است که یکی از تجار به تعدادی از بازیکنان گوشی موبایل (به قیمت حدود سه میلیون تومان) هدیه داده است  و همین اتفاق باعث شده است تا این بازیکنان در اردوی اخیر تیم ملی در بوشهر به تیم ملی دعوت نشوند. افرادی همچون محمد مرادی، امیر حسین اکبری، مهدی شیر محمدی، حسن عبداللهی و...که البته عبداللهی از تیم ملی خداحافظی کرد اما نکته قابل بیان این که مرادی و اکبری دو لژیونر فعلی فوتبال ساحلی هستند. آیا رییس فدراسیون این اخبار را تایید می کند؟ اگر غیر این است واقعیت شفاف سازی شود و اینکه چرا این بازیکنان دعوت نشده اند؟!
۳-شنیده شده است محسن نصراله زاده که مدت هاست به عنوان کمک مربی در تیم ملی حضور دارد از تیم ملی کنار گذاشته شده است و قرار است علی نادری به عنوان کمک مربی به تیم ملی اضافه شود. آیا این تغییر و تحول با نظر سرمربی تیم ملی بوده است یا به وی تحمیل شده است؟!!
۴-شنیده شده است یکی از مربیان سابق تیم ملی قرار است به عنوان رییس کمیته فنی تیم ملی معرفی شود و با توجه به اختلاف سلیقه فراوان این شخص با سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال ساحلی باید گفت که قرار است برای سرمربی تیم هم اتفاقات جدیدی رقم بخورد؟!!!
تمام این موارد به گونه ای است که زحمت‌کشان و دلسوزان رشته فوتبال ساحلی هیچ نقشی در آن نداشته و ندارند !
آقای عزیزی خادم! لطفا مدیریت و هدایت این رشته را به اهالی واقعی فوتبال ساحلی بسپارید.
 
 


کد مطلب: 158694

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/report/158694/آقای-عزیزی-خادم-فوتبال-ساحلی-اهالی-بسپارید

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir