کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فیلتر شنی ایمکس

2 مهر 1401 ساعت 15:39

فیلتر شنی ایمکس یکی از عناصر اصلی استخر است که مسئول زیبایی و خلوص آب است. بدون فیلتر شنی ایمکس ، آب کدر می‌شود، خراب می‌شود و به ندرت کسی بخواهد در چنین استخری شنا کند. فیلتر باکیفیت فیلتر شنی ایمکس با انتخاب مناسب برای حجم خاص استخر باعث افزایش طول عمر استخر و همچنین صرفه جویی در ضدعفونی آب می‌شود.


اخیراً تولیدات چینی همچنان مصرف‌کنندگان را با تنوع و کیفیت محصولات خود خوشحال می‌کند. فیلتر شنی ایمکس نیز از این قاعده مستثنی نیست. این شرکت یکی از مهم ترین تولیدکنندگان جهانی کالاهای مختلف استخر، تجهیزات تصفیه آب صنعتی و غذایی می باشد. ایمکس در سال 1997 در چین تاسیس شد. امروزه این شرکت به شبکه‌ای تبدیل شده است که درگیر توسعه فناوری‌ها و تجهیزات تصفیه آب است.

 
فیلتر شنی ایمکس مدل SP650
شرکت ایمکس فیلتر شنی ایمکس مدل SP650 را یکی از بهترین فیلترهای خود می‌داند. این مدل به یک گزینه بودجه عالی اما بسیار کارآمد تبدیل خواهد شد. فیلتر شنی ایمکس مدل SP650 به طور گسترده در سراسر جهان برای تمیز کردن مکانیکی زمین و انواع استخرهای Inground استفاده می‌شود. فیلتر شنی ایمکس مقرون به صرفه، راحت هستند و نگهداری آسان دارند.
محفظه فیلتر شنی ایمکس از پلی اتیلن با استحکام بالا ساخته شده و دارای یک پوشش ریخته گری شفاف است که به شما امکان می‌دهد میزان شن و میزان آلودگی را کنترل کنید. به لطف دریچه چند حالته ویژه و پلاگین تخلیه، کاربر این امکان را دارد که حالت فیلتر مناسب را انتخاب کند. فقط باید دسته سوپاپ را بچرخانید. فیلتر شنی ایمکس کاملاً ایمن و غیر سمی است. هنگام استفاده از فیلتر، به خاطر داشته باشید که دمای آب استخر نباید بیشتر از 40 درجه باشد.
نمای کلی فیلتر شنی ایمکس MFV سری Max
ایمکس بیش از 35 سال است که تجهیزات استخر تولید می کند و محصولات خود را در بیش از 90 کشور به فروش می‌رساند. فیلتر شنی ایمکس سری mfv نه تنها کاربر پسند هستند، بلکه ماندگاری بالایی دارند و نگهداری و راه اندازی آنها آسان است. برای دسترسی به کناره‌ها و تعویض شن و ماسه به هیچ ابزاری نیاز نیست.
در اینجا برخی از ویژگی های عالی فیلتر شنی ایمکس سری Max آورده شده است: برای برداشتن گیره نگهدارنده Multi-port فیلتر شنی ایمکس این مدل به هیچ ابزاری نیاز ندارید. افزودن شن، تغییر شن و یا تعمیر یک جانبی شکسته یک فرآیند بسیار ساده و آسان است. منطقی است که این دسترسی آسان باشد زیرا تعویض شن یا تعمیر قطعات جانبی شکسته چیزی است که در فیلترهای شنی رایج است.
دریچه چند پورت در بالا نیز بسیار آزادانه حرکت می‌کند و دوباره دلیلی برای سفت شدن و سخت کردن چرخاندن آن وجود ندارد. همچنین دارای یک دسته بسیار بزرگ است که چرخش آن را آسان تر می‌کند. فیلتر شنی ایمکس طوری طراحی شده که تا حد امکان کاربر پسند باشد.
پمپ ابارا
پمپ ابارا برای بیش از 25 سال، پمپ‌های قوی و قابل اعتماد را به بازارهای داخلی، صنعتی و کشاورزی عرضه می‌کند. طیف وسیعی از پمپ ابارا شامل پمپ های شناور برقی همه کاره مانند مدل های معروف بازار Ebara Best One MA و MS است. پمپ ابارا Ebara Best که برای استفاده با آب تمیز و رنگی در تاسیسات پمپاژ موقت و دائمی طراحی شده‌اند، برای تخلیه چاه ها، گاراژها، زیرزمین ها، تغذیه آبنماهای باغ، تخلیه مخازن و استخرها ایده آل هستند.
پمپ ابارا از نوع شناور با حفاظت اضافه بار حرارتی و سیستم مهر و موم سه گانه برای جلوگیری از ورود آب به موتور برای اطمینان از عمر طولانی ارائه می‌شوند. علاوه بر این، پمپ ابارا از جنس استیل ضد زنگ توسط تیغه شمارنده پروانه محافظت می‌شود که از آسیب رساندن مواد جامد و مواد فیبری به مهر و موم شفت جلوگیری می‌کند. پمپ ابارا Best One پمپ‌های شناور الکتریکی هستند که برای استفاده با آب تمیز در تاسیسات پمپاژ موقت و دائم طراحی شده اند. مدل های محبوب پمپ ابارا مانند Best One MA و MS که از طراحی همه کاره، ضد خوردگی و جمع و جور بهره می‌برند، در این مجموعه گنجانده شده است. پمپ ابارا برای تخلیه چاه ها، گاراژها، زیرزمین ها، تغذیه آبنماهای باغ، تخلیه مخازن و استخرها ایده آل هستند.
برای اطمینان از عمر طولانی، موتور این پمپ ابارا آب شناور دارای حفاظت اضافه بار حرارتی و یک سیستم آب بندی سه گانه برای جلوگیری از ورود آب به موتور و ایجاد آسیب است. پمپ ابارا از نوع شناور Best One Ebara که با گزینه سوئیچ شناور موجود است، می‌توانند هنگامی که آب به سطح مشخصی برای کارکرد خودکار یا جلوگیری از جریان خشک می‌رسد، روشن یا خاموش شوند. پمپ ابارا مدل‌های Ebara Best One MS دارای یک سوئیچ شناور لوله‌ای جمع و جور هستند که به پمپ ابارا اجازه می‌دهد در برنامه هایی که فضای کافی برای طراحی استاندارد وجود ندارد استفاده شوند.
چیلر میدیا
چیلر میدیا مدل چیلر سانتریفیوژ سرمایه گذاری قابل توجهی در سیستم ساختمان شما هستند. فناوری تبادل حرارت کامل فیلم نیز برای افزایش راندمان و کاهش حجم شارژ مبرد تا 40 درصد کمتر در مقایسه با نوع سیلابی استفاده میشود. یکی دیگر از محصولات پرفروش شرکت میدیا، داکت اسپلیت میدیا است.
مشخصات چیلر میدیا این مدل شامل: امکانات چیلر میدیا پروانه بدون هیچ کلیدی به شفت کوپل شده است تا هرگونه تنش اضافی به شفت را از بین ببرد. اطمینان حاصل می‌کند که شفت با سرعت بالا پایدار عمل می‌کند و طول عمر آن است. پروانه دو مرحله‌ای چیلر میدیا دارای طراحی فشرده سازی با نسبت برابر است که به کاهش سرعت چرخش و افزایش قابلیت اطمینان کمک می‌کند. کمپرسور چیلر میدیا مجهز به پره راهنمای پیش چرخشی شکل ایرفویل است که چرخش را در شرایط بار مختلف تولید می‌کند و از این رو باعث افزایش دامنه عملیات و افزایش بازده بار قطعه می‌شود. فن آوری فشرده سازی دو مرحله ای منحصر به فرد، ظرفیت جذب گرما را افزایش می دهد مبرد و مصرف برق را کاهش می‌دهد که در کمپرسور تک مرحله ای 6% راندمان دارد.
کندانسور چیلر میدیا
مبدل حرارتی چیلر میدیا با راندمان بالا و ساختار بهینه، عملکرد تبادل حرارت را افزایش می‌دهد. طراحی یک محفظه خنک کننده فرعی و بهبود عملکرد چیلر مدیا می باشد
منطق کنترل آینده نگر
سیستم کنترل میکروکامپیان معکوس با تلاطم های متعدد باعث افزایش سطح خنک کننده فرعی و بهبود عملکرد چیلر میدیا می‌شود.
یوتر چیلر میدیا دارای ویژگی هایی مانند پیش بینی روند، خود تشخیصی، خود تنظیمی و حفاظت ایمنی است. قادر به پیش بینی تغییر بار واقعی با توجه به مقادیر هدف و تاریخچه سطح بار، اصلاح آینده نگر بار عملیات و جلوگیری از اتلاف انرژی است.


کد مطلب: 175363

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/report/175363/فیلتر-شنی-ایمکس

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir