۰
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۱

تصاویر منتخب روز سوم جهانی

در اولین بازی روز سوم جام جهانی فوتبال، تیم ملی فرانسه در نخستین مسابقه گروه سوم جام جهانی ۲۰۱۸ در مقابل استرالیا قرار گرفت. پس از تساوی بدون گل دو تیم در نیمه اول، گریزمان از نقطه پنالتی در دقیقه ۵۸ دروازه استرالیا را باز کرد و ۳ دقیقه بعد مایل لدیناک از روی نقطه پنالتی دروازه فرانسه را باز کرد. در نهایت فرانسه با گل دقیقه ۸۱ پل پوگبا بازی را به سود خود پایان داد.
تیم ملی فوتبال دانمارک در نخستین مسابقه خود در جام جهانی ۲۰۱۸ در مقابل پرو یک بر صفر پیروز شد. پرو که پس از ۳۶ سال دوباره به جام جهانی صعود کرده، در این بازی در آخرین دقیقه نیمه اول یک پنالتی را از دست داد و در نیمه دوم، دانمارک با گل پولسن پیروز شد.
تیم ملی فوتبال آرژانتین در نخستین مسابقه گروه چهارم جام جهانی ۲۰۱۸ در مقابل ایسلند قرار گرفت و در دقیقه ۱۹ با گل سرخیو آگوئرو پیش افتاد اما چهار دقیقه بعد فینبوگاسن بازی را به تساوی کشاند. در نیمه دوم لیونل مسی در دقیقه ۶۳ یک ضربه پنالتی را از دست داد و بازی با توقف آرژانتین و یک امتیاز شیرین برای ایسلند به پایان رسید.
تیم ملی فوتبال کرواسی در نخستین مسابقه خود در جام جهانی ۲۰۱۸ در مقابل نیجریه ۲ بر صفر پیروز شد. گل به خودی نیجریه در دقیقه ۳۲ و گل مودریچ از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۷۲ پیروزی کرواتها را رقم زد.
تصاویر منتخب مردم سالاری آنلاین از روز سوم جام جهانی را ببینید.
کد مطلب: 88746
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *