۰
جمعه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۳

تلاش قلعه نویی برای جاگذاشتن مجیدی

آخرین روز از هفته بیست و هشتم لیگ برتر با چهار دیدار پیگیری می‌شود که در میان آن‌ها، دو دیدار بسیار مهم برای تیم‌های بالانشین و پایین‌نشین جدول رده‌بندی برگزار می‌شود.
آخرین روز از هفته بیست و هشتم لیگ برتر با چهار دیدار پیگیری می‌شود که در میان آن‌ها، دو دیدار بسیار مهم برای تیم‌های بالانشین و پایین‌نشین جدول رده‌بندی برگزار می‌شود.
به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) چهار دیدار برگزار می‌شود تا پرونده این هفته بسته شود.
نساجی مازندران – صنعت نفت آبادان، ساعت ۱۷، ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر
تقابل این دو تیم میانه جدولی تأثیری در سرنوشت‌شان در لیگ برتر ندارد اما از آن‌جا که هر دو تیم ۳۰ امتیازی و با تفاضل گل ۳- هستند و به ترتیب در رده‌های یازدهم و دهم قرار دارند، پیروزی در این بازی باعث پیش افتادن تیم برنده از دیگری می‌شود.
هم صنعت نفت و هم نساجی در حال حاضر در بهترین فرم خودشان به سر می‌برند به طوری که آبادانی‌ها سه هفته پیاپی به پیروزی رسیدند و نساجی‌چی‌ها هم پنج بازی بدون شکست را پشت سر گذاشتند. با اینکه زردپوشان صنعت نفت در هفته‌های اخیر پیروزی‌های پی‌درپی داشتند اما با توجه به آمار خوب نساجی در دیدارهای خانگی که تنها در هفته نخست لیگ برتر متحمل شکست شده، باید به حداقل امتیاز هم راضی باشند.
پارس جنوبی جم – ذوب‌آهن اصفهان، ساعت ۱۸، ورزشگاه تختی جم
پارس جنوبی آمار خوبی در دو فصل اخیری که در لیگ برتر حضور داشته، مقابل ذوب‌آهن رقم زده به طوری که صاحب دو پیروزی و یک تساوی شدند. با این حال ذوب‌آهن تحت هدایت علیرضا منصوریان آمار خوبی از خود به جای گذشته و علاوه بر موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا، در ۱۰ بازی اخیر لیگ‌برتری‌شان تنها یک بار شکست خوردند.
از آن طرف هم پارس جنوبی روزهای پرحاشیه‌ای به خاطر عدم پرداخت حقوق بازیکنان و شکایت مهدی تارتار، سرمربی این تیم از فرزاد حاتمی، مهاجم زردپوشان جمی پشت سر می‌گذارند در نتیجه به نظر می‌رسد این بازی، بهترین فرصت ذوب‌آهن برای رقم زدن نخستین پیروزی مقابل پارس جنوبی در رقابت‌های لیگ برتر است. در حال حاضر ذوب‌آهن با ۳۳ امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد و پارس جنوبی با ۲۹ امتیاز در رده دوازدهم جای گرفته است.
نفت مسجد سلیمان – سپیدرود رشت، ساعت ۱۹:۲۵، ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان
این بازی با اینکه تأثیری در سرنوشت قهرمان لیگ برتر ندارد اما یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته بیست و هشتم این رقابت‌ها است. در حال حاضر نفت با ۲۰ امتیاز در رده چهاردهم و سپیدرود با ۱۹ امتیاز در رده پانزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است، در نتیجه بازنده این دیدار در منطقه سقوط قرار می‌گیرد و تا حد زیادی سقوطش به لیگ دسته یک قطعی می‌شود.
سپیدرود در هفته‌های اخیر عملکرد بهتری نسبت به نفت مسجد سلیمان داشته و به نظر می‌رسد با روحیه بهتری به مصاف نفت می‌رود اما زردپوشان مسجد سلیمانی امید به تفکرات فیروز کریمی روی نیمکت‌شان دارند تا شاید بتوانند به کمک آن در مهم‌تری دیدار فصلشان به پیروزی برسند.
سپاهان – ماشین‌سازی تبریز، ساعت ۱۹:۱۵، ورزشگاه نقش جهان اصفهان
سپاهانی‌ها برای پس گرفتن رده دوم از شاگردان فرهادی مجیدی در استقلال و رسیدن به سه امتیازی پرسپولیس صدر جدولی نیاز به پیروزی در این بازی دارند اما به هیچ عنوان کار آسانی ندارند. آن‌ها باید به مصاف ماشین‌سازی‌ایی بروند که برای خوش‌خدمتی به تیم همشهری‌شان، تراکتورسازی تمام تلاش‌شان را به کار می‌گیرند. در حال حاضر تراکتورسازی در یک قدمی سپاهان قرار دارد و در صورت عدم نتیجه‌گیری شاگردان قلعه‌نویی مقابل ماشین‌سازی، می‌توانند امید زیادی به گرفتن رده سوم جدول رده‌بندی داشته باشند.
نکته دیگری که در صورت عدم نتیجه‌گیری سپاهان در این بازی وجود دارد این است که با این اتفاق، راه قهرمانی پرسپولیس از اینکه هست، هموارتر می‌شود. تا پایان هفته بیست و هفتم سپاهان با ۵۱ امتیاز در رده سوم است و ماشین‌سازی با ۲۸ امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار گرفته است.
کد مطلب: 107004
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *