۰
سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۲

تحقیق و تفحص از بدهی های شهرداری تهران

اعضای شورای اسلامی شهر تهران به تحقیق و تفحص از شهرداری تهران پیرامون بدهی ۶۹ هزار میلیاردی شهرداری تهران در سال های ۹۳ تا ۹۶ رای دادند.
اعضای شورای اسلامی شهر تهران به تحقیق و تفحص از شهرداری تهران پیرامون بدهی ۶۹ هزار میلیاردی شهرداری تهران در سال های ۹۳ تا ۹۶ رای دادند.
به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه امروز شورای شهر تهران موضوع تحقیق و تفحص از شهرداری تهران پیرامون بدهی‌های ۶۹ هزار میلیارد تومانی با ۲۰ رای به تصویب رسید.
این تحقیق و تفحص ۴ محور دارد که یکی از محورهای آن بررسی و مقایسه تطبیقی گزارش‌های مدیریت کنونی شهرداری و مدیریت سال‌های ۹۳ تا ۹۶ در موضوع بدهی‌های شهرداری است.
بررسی بدهی‌های شهرداری تهران و مناطق و سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به اشخاص حقیقی، حقوقی، بانک‌های داخلی و خارجی و پیمانکاران شامل صورت وضعیت‌های بررسی شده و اسناد در راه، بیمه، مالیات، احکام قضایی، املاک واقع شده در طرح‌های عمرانی اجرا شده و نیمه تمام و سایر بدهی‌ها تا شهریور ۹۶ از دیگر موضوعاتی است که در این تحقیق و تفحص به آن پرداخته خواهد شد.
بررسی میزان انطباق بدهی‌ها با مصوبات و مجوزهای صادره از طرف شورا در برنامه دوم و بودجه سنواتی در دریافت وام و انجام هزینه و تعیین موارد احتمالی تخلفات از مصوبات محور دیگر تحقیق و تفحص شورا از شهرداری است. بررسی مطابقت شهرداری تهران از اشخاص حقیقی و حقوقی و دستگاه‌های دولتی و میزان طلب‌ها از محل تبصره قانونی نیز در این تحقیق و تفحص مورد تاکید قرار گرفته است.
اعضای شورای شهر تهران با ۲۰ رای به این موضوع رای مثبت دادند.
کد مطلب: 121089
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *