۰
سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۵۶
سرمربی تاجیکستان:

ازبکستان شانسی برابر ایران ندارد

سرمربی تیم فوتبال تاجیکستان گفت: ازبکستان در ایران هیچ شانسی برای برنده شدن ندارد.
نیکولاس کلازوویچ پس از شکست تیم ملی فوتبال تاجیکستان برابر ایران در نشست خبری اظهار کرد: این برد را به تیم ایران تبریک می‌گویم. امتیاز مهمی برای ما بود که در کشور زیبای ایران حضور پیدا کردیم و مقابل تیم ملی بزرگ ایران با سرمربی بزرگش قرار گرفتیم.
وی افزود: ما نیامده بودیم تا دفاع کنیم. در مارس ۲۰۱۳ (اسفند ۹۱) مسابقه‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا شروع می‌شود و تاجیکستان خودش را برای آن بازی‌ها آماده می‌کند. ما آمدیم حمله کنیم تا گل بزنیم اما گل زودهنگام ایران باعث شد بازیکنان ما کمی عصبی شوند. در نیمه دوم تعویض‌هایی داشتیم و سیستم بازی را تغییر دادیم تا نهایتا فکر می‌کنم توازنی بین بازی دو تیم ایجاد شد. البته به هر حال ایران بهتر از ما بود ما تیمی هستیم که تازه کارمان را شروع کرده‌ایم و امیدواریم در آینده بهتر شویم.
سرمربی صربستانی تیم تاجیکستان در پاسخ به این سوال که به نظر با بازیکنان اصلی در این مسابقه حاضر نشده بودید گفت: خیر چنین نیست. من با بهترین بازیکنانی که در تاجیکستان بودند به ایران آمدم. همه این‌ها جزو نفرات خوب ما هستند. این بازیکنان ترکیب اصلی تاجیکستان را تشکیل می‌دهند. تنها دو بازیکن ما به دلیل مصدومیت غایب بودند که در روسیه بازی می‌کنند.
کلازوویچ با اصرار این خبرنگار مواجه شد که پرسید اما تماشاگران تاجیکستانی که به ورزشگاه آمده بودند چنین نظری نداشتند و معتقد بودند باید نفرات بهتری در تیم تاجیکستان بازی می‌کردند گفت: البته دیدم تعدادی از تماشاگران تاجیکستانی به ورزشگاه آمدند اما ضمن احترام به آن‌ها باید بگویم که فقط من سرمربی تیم هستم و باید تصمیم بگیرم. شاید ایرانی‌ها هم معتقد باشند که بهتر است بازیکنان دیگری در تیم‌شان بازی می‌کردند اما این کی‌روش بود که باید تصمیم می‌گرفت. ایران الان ۶ – ۱ ما را برد فکر می‌کنم اگر می‌خواست می‌توانست ۱۰ – ۱ هم ببرد.
وی در پاسخ به این سوال که چه شانسی برای موفقیت ایران در بازی با ازبکستان قائل می‌شوید، گفت: نمی‌دانم چرا برخی گفته‌اند تاجیکستان فوتبالی شبیه ازبکستان دارد در حالی که دو تیم با دو سبک متفاوت بازی می‌کنند. ما اصلا شبیه هم نیستیم ما در آلمان توانستیم ۲ – ۱ قطر را شکست دهیم آنجا می‌گفتند فوتبال ما می‌تواند شبیه قطر باشد که این هم غلط است. من تیم ازبکستان و ایران را آنالیز کرده‌ام و فکر می‌کنم ازبکستان در ایران هیچ شانسی برای برد نخواهد داشت.
وی در پایان بار دیگر از حضورش در ایران ابراز خوشحالی کرد.
کد مطلب: 13035
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *