۰
چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۷

فراخوان جایزه ملی داستان کوتاه سیمرغ 

«پنجمین جایزه ملی داستان کوتاه سیمرغ» در دو بخش «ملی» و «منطقه ای» و با حضور داوران مطرح کشوری برگزار خواهد شد.
«پنجمین جایزه ملی داستان کوتاه سیمرغ» در دو بخش «ملی» و «منطقه ای» و با حضور داوران مطرح کشوری برگزار خواهد شد.
«جایزه داستان کوتاه سیمرغ» در سال های اخیر به ابتکار «انجمن داستان سیمرغ نیشابور» و با مشارکت بخش خصوصی پایه گذاری شد و هدف از برگزاری این جایزه ادبی ، کشف ، معرفی و تولید آثار خلاق و برتر داستانی است.
از علاقه مندان و نویسندگان داخل و خارج از کشور دعوت می شود تا داستان خود را با موضوع آزاد تا تاریخ دهم آبان 1399 به دبیرخانه ی این جایزه ادبی ارسال کنند. 
شرکت کنندگان فقط می توانند یک اثر را به منظور داوری ارسال کنند. داستان ارسالی نباید از هزار کلمه کمتر و از ده هزار کلمه بیشتر باشد و پیش از این نباید در کتاب یا نشریه‌ای منتشر شده باشد و یا در جایزه یا جشنواره‌ای برگزیده شده باشد.
در بخش «منطقه ای» شرکت کنندگان باید متولد و یا ساکن نیشابور باشند. نویسندگان نیشابوری می توانند برای هر بخش یک داستان ارسال کنند. (داستان های هر بخش را در فایل جداگانه ذکر کنند)
عنوان داستان ، نام و نام خانوادگی ، تاریخ تولد ، کد ملی ، محل سکونت ، آدرس ایمیل ، شماره همراه در صفحه ای جداگانه به همراه داستان ارسال شود. فایل داستان بدون نام و اطلاعات نویسنده باشد. 
داستان های رسیده در دو مرحله داوری می شوند و اسامی داستان های رسیده به مرحله دوم پیش از داوری نهایی در وبلاگ و کانال تلگرامی و اینستاگرام انجمن داستان سیمرغ نیشابور منتشر خواهند شد.
علاقه مندان برای شرکت در این جایزه باید داستان خود را از طریق پست الکترونیک به نشانی simurgh.dastan@gmail.com ارسال کنند.
برای اطلاعات بیشتر می توانند به وبلاگ انجمن داستان سیمرغ نیشابور www.simurgh-dastan.blogfa.com  مراجعه کنند.
کد مطلب: 135693
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *