۰
جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۲

شمقدری وقت دیدار نمی‌دهد

نویسنده فیلمنامه "دلیل اول" با موضوع جنگ غزه عنوان کرد: این چه حمایتی از موضوع غزه است که من در حال حاضر یک ماه است که منتظر وقت دیدار با رئیس سازمان سینمایی هستم.
محسن محسنی‌نسب به خبرنگار مهر گفت: همانطور که می‌دانید فیلمنامه "دلیل اول" برای ساخت از طرف شمقدری به من پیشنهاد شد و از همان ابتدا قرار بود متن، زیرنظر مسئولان حماس نوشته شود. با اینکه کار خیلی سختی بود اما توانستم از آنها وقت بگیرم و برای فیلمنامه مشاوره کنم.
وی افزود: در همین ارتباط جلساتی با دکتر قدومی نماینده حماس در تهران داشتیم که خوشبختانه توانستیم زیرنظر آنها متن را کامل کنیم. البته فیلمنامه پنج بار بازنویسی شد. بر اساس تمامی مستندات و تحقیقات، این فیلمنامه نوشته شده و خوشبختانه مورد تایید دفتر حماس نیز قرار گرفته است.
محسنی‌نسب عنوان کرد: از طرف دیگر دکتر قدومی در نظر داشتند برای آغاز کار و انجام اقدامات اولیه با جواد شمقدری دیدار داشته باشند. در حال حاضر یک ماه است که هر روز با دفتر وی تماس می‌گیرم اما هیچ جواب مشخصی برای این دیدار نگرفته‌ام. فکر می‌کنم باید از این هفته به ساختمان سازمان سینمایی بروم و آنقدر پشت در اتاق وی بنشینم تا وقت بگیرم.
وی ادامه داد: موضوع این فیلم درباره محاصره ۲۲ روزه غزه است که بنده آن را در قالب یک دارم عاشقانه به تصویر کشیده‌ام. در این فیلم یک خبرنگار انگلیسی زبان و نامزد باستان‌شناسش درگیر اتفاقاتی می‌شوند و در خلال آن اوضاع سیاسی و جنگ در این کشور را نشان می‌دهم.
محسنی‌نسب تاکید کرد: دوستان در ارشاد شعار می‌دهند که از چنین فیلم‌هایی حمایت می‌کنند اما در عمل اینگونه نیست. من یک سال از وقت و زندگی خودم را برای این کار گذاشته‌ام. اگر چنین کارهایی اولویت ندارد پس چه سوژه‌های در اولویت آنها است؟ امیدوارم هر چه زودتر تکلیف این فیلم را مشخص کنند.
کد مطلب: 15838
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *