۰
جمعه ۱ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۱۱

رفاقت و دوستی، برگ برنده پرسپولیس مقابل ملوان

پیروزی بر ملوان دومین برد شش تایی پرسپولیس در این فصل بود
پیروزی بر ملوان دومین برد شش تایی پرسپولیس در این فصل بود

تیم پرسپولیس تهران در اولین بازی از سری مسابقات حذفی موفق شد تیم خوب ملوان بندر انزلی را با هدایت یحیی گل محمدی با یک نتیجه دور از انتظار و پرگل یعنی شش بر صفر شکست دهد.
به گزارش پایگاه خبری فریادگر، نتیجه ای که هیچ کس فکرش را نمی کرد در این بازی رقم خورد تا تفاوت این بازی با مسابقه ای که همین چند وقت پیش از سری مسابقات لیگ برتر با ملوان انجام شد با مربیگری ژوزه کاملا نمایان شود چون در بازی لیگ برتر این تیم ملوان بود که بازی بهتری را به نمایش گذاشته بود اما سئوال اینجاست براستی چه اتفاق مهمی در کمتر از یکماه افتاد که تیم پرسپولیس اینگونه متحول شود؟!
نکته قابل بیان اینکه در حال حاضر اکثر تیم ها از بازیکنان خوبی برخوردار هستند و کادر فنی هم تمام تلاش خود را برای اجرای بهترین شیوه و تاکتیک به کار می بندند تا به دنبال پیروزی باشند لذا در این بین تیمی موفق و پیروز خواهد بود که از شرایط روحی و روانی بهتری برخوردار باشد. عاملی که در بسیاری از تیم ها به چشم نمی خورد مثل همین تیم پرسپولیس در نیم فصل نخست که علیرغم تمام عوامل باز هم نتیجه لازم را نتوانستند کسب کنند. اما در تیم یحیی گل محمدی کاملا مشخص بود که بازیکنان نه به ظاهر، بلکه با تمام وجود در خدمت تیم بودند و هیچ اختلافی به چشم نمی خورد. علی کریمی بارها و بارها تلاش می کرد تا محمد نوری در بهترین شرایط گلزنی قرار دهد، بیرون رفتن هادی نوروزی و آمدن غلامرضا رضایی و خوش و بش این دو بازیکن و همدلی و همراهی بازیکنان ذخیره و... بیانگر همین عامل بود و بیانگر اینکه یحیی گل محمدی کارش را بلد است و اگر تیمش با حاشیه ای روبرو نشود، آینده خوبی در نیم فصل دوم و جام حذفی خواهد داشت. لذا باید برای مربیان وطنی و به ویژه جوان اهمیت قایل شد و به جای پرداختن سرمایه این مملکت به مربیان خارجی که با فرهنگ و شیوه زندگی ایرانی ها بیگانه هستند به دنبال رشد و تعالی مربیان با دانش فنی کشور خودمان باشیم.
مرتضی دهرویه

کد مطلب: 17268
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *