۰
سه شنبه ۸ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۵

پروازها در فرودگاه‌های نجف، اربیل و بصره بدون توقف

فرودگاه بین‌المللی نجف، فرودگاه بین‌المللی بصره و فرودگاه اربیل امروز (سه‌شنبه) اعلام کردند که پروازها در این فرودگاه‌ها بدون توقف ادامه دارد.
پروازها در فرودگاه‌های نجف، اربیل و بصره بدون توقف
به گزارش مردم سالاری آنلاین، کاپتان حکمت احمد، مدیر فرودگاه بین‌المللی نجف اشرف امروز به خبرگزاری رسمی عراق (واع) گفت: فرودگاه نجف به پروازهای خود ادامه می‌دهد و پروازها متوقف نشدند.
هواپیمایی عراق دوشنبه نیز پس از آنکه فرماندهی عملیات مشترک این کشور از اعمال منع آمدوشد در تمامی استان‌ها در پی تحولات بغداد و برخی استان‌ها خبر داد، اعلام کرده بود، پروازها در فرودگاه بین‌المللی بغداد ادامه دارند.
همچنین احمد هوشیار، مدیر فرودگاه اربیل امروز در گفتگو با بغداد الیوم اظهار کرد: هیچ گونه تعطیلی فرودگاه و یا توقف پروازها وجود نداشته و فرودگاه اربیل باز بوده و فعالیت‌ها به شکل عادی در حال انجام هستند.
مدیریت فرودگاه بین‌المللی بصره نیز در بیانیه کوتاهی تاکید کرد که پروازها در این فرودگاه به شکل عادی ادامه داشته و هیچ پروازی لغو نشده است.
از سوی دیگر مریوان کریم سعید، مدیر گذرگاه مرزی باشماخ نیز اعلام کرد که این گذرگاه باز بوده و هرگز مسدود نشده است.
او به بغداد الیوم گفت: گذرگاه باشماخ و حاج عمران به روی گردشگران و کامیون‌های تجاری باز است و هرگز بسته نشده، رفت‌وآمدها در این گذرگاه به شکل عادی در حال انجام فعالیت‌های خود است و افراد از عراق به ایران و بالعکس در حال رفت‌وآمد هستند.
کد مطلب: 173100
برچسب ها: نجف عراق فرودگاه
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *