۰
پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۵

اعلام تصمیم جدید وزارت آموزش و پرورش برای فرهنگیان

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: احکام رتبه «آموزشیار معلم» تعداد زیادی از معلمان با سابقه زیر ۳ سال صادر شد و در حقوق این ماه این گروه از معلمان اعمال شد.
اعلام تصمیم جدید وزارت آموزش و پرورش برای فرهنگیان
به گزارش مردم سالاری آنلاین؛ سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: احکام رتبه «آموزشیار معلم» تعداد زیادی از معلمان با سابقه زیر ۳ سال صادر شد و در حقوق این ماه این گروه از معلمان اعمال شد.
او ادامه داد: آموزش و پرورش، صدور احکام را از رتبه یک آغاز کرد چرا که حقوق پایه این معلمان پایین بود و نیاز بود که توجه بیشتری صورت گیرد.
ستاری‌فرد با بیان اینکه صدور احکام سایر معلمان نیز در روزهای پیش رو ادامه دارد، افزود: هنوز بخش قابل توجهی از معلمان در سامانه رتبه‌بندی، تأیید نهایی را انجام ندادند و بعد از آن، بررسی مستندات و مدارک آغاز می‌شود.
او از معلمان خواست تا در سامانه رتبه‌بندی معلمان، بارگذاری مدارک و مستندات را تأیید نهایی کنند تا بتوان بررسی‌ها را انجام داده و احکام رتبه‌بندی را صادر کنند.
هر معلم برای کسب رتبه آموزشیار معلم باید ۴۶۰ امتیاز، مربی معلم، ۵۳۰ امتیاز، استادیار معلم ۶۰۰ امتیاز، دانشیار معلم ۷۵۰ امتیاز کسب کند
کد مطلب: 178589
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *