۰
يکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۰

نرخ شیرینی و آجیل شب عید تعیین می‌شود!

نرخ انواع کالا‌ها تا پیش از فرا رسیدن بازار شب عید به تصویب می‌رسد و بدین منظور جلسات هیات از این پس در نوبت‌های بیشتری تشکیل خواهد شد
نرخ شیرینی و آجیل شب عید تعیین می‌شود!
به گزارش مردم سالاری آنلاین، در آستانه عید نوروز، ده‌ها پرونده از کالا‌های موردنیاز عمومی برای تعیین نرخ به هیات عالی نظارت بر اتاق‌های اصناف تسلیم شده است.
نرخ انواع کالا‌ها تا پیش از فرا رسیدن بازار شب عید به تصویب می‌رسد و بدین منظور جلسات هیات از این پس در نوبت‌های بیشتری تشکیل خواهد شد.
نرخ مسافرت به سراسر ایران و کالا‌های شیرینی و گل و خشکبار و آجیل نیز طی روز‌های اخیر از طرف هیات عالی نظارت تعیین و اعلام خواهد شد.

از میان پرونده‌هایی که در هیات عالی نظارت مورد رسیدگی قرار می‌گیرد نرخ خشکشویی است، زیرا دو شرکت واردکننده که انحصار مواد اولیه این بخش را در اختیار دارند، مدعی هستند به علت افزایش قیمت باید نرخ‌ها افزایش یابد و به همین مناسبت گروهی از کارشناسان مشغول بررسی نرخ‌های مزبور هستند. گرمابه‌داران نیز اخیرا به نرخ‌های تعیین‌شده اعتراض کرده‌اند و اعضای این صنف درجه‌بندی گرمابه‌ها را اصولی نمی‌دانند و معتقدند در رده‌بندی و نرخ‌گذاری جدید حق آن‌ها تضییع گردیده است.
نرخ پوشاک اعم از دوخته فروشی و بافته و تریکو و دیگر اقلام آن به صورت ۳۰ مورد رده‌بندی و اعلام گردید و این نرخ همواره با قیمت انواع کفش‌های دست‌دوز، ماشینی در دستورکار هیات عالی نظارت قرار داده شده است.
کد مطلب: 189179
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *