۰
پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۰

برنامه آموزش و پرورش برای پرداخت معوقات فرهنگیان

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۱۷ هزار معلم در استان اردبیل رتبه‌بندی شدند و احکام جدید آنها صادر شده است.
برنامه آموزش و پرورش برای پرداخت معوقات فرهنگیان

به گزارش مردم سالاری آنلاین؛ کلام‌الله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در نشست تکریم معلمان در اردبیل گفت: رتبه‌بندی معلمان مسیری شایسته برای ارتقای کیفی نظام تعلیم و تربیت و همچنین اعتلای جایگاه معلمان در جامعه است.

صفری تصریح کرد: نباید تنها نگاه معیشتی، صنفی و مادی به طرح رتبه‌بندی معلمان داشته باشیم بلکه در سایه این طرح ارزشمند که در دولت سیزدهم تحقق پیدا کرده، سعی بر این است تا معلمان شأن و منزلتی مضاعف پیدا کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر از همکاران فرهنگی و بازنشسته صاحب رتبه شدند و ادامه این روند را تا آخر اردیبهشت ماه با اولویت صدور احکام رتبه‌بندی معلمان فاقد رتبه شاهد خواهیم بود.

صفری افزود: در آخر اردیبهشت ماه دیگر هیچ معلمی در استان اردبیل فاقد رتبه نخواهد بود و معلمان در پنج گروه آموزشیار، مربی، استاد، دانشیار و استاد معلم جایگاه واقعی خود را پیدا خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: همکاران ما که معترض به رتبه خود هستند، نگران ارزشیابی مجدد نباشند چرا که با ثبت اعتراض از روزهای آینده مراحل رسیدگی به این اعتراض‌ها آغاز خواهد شد و تا چند ماه آینده در صورت مستحق بودن به رتبه‌های بالاتر، آنها را دریافت خواهند کرد.

صفری اضافه کرد: در کنار این امر، سرپرست وزارت آموزش و پرورش تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا معوقات فرهنگیان که در برخی از حوزه‌ها باقی مانده بود، به سرعت پرداخت شود و تا پایان سال تحصیلی جاری ما هیچ بدهی و یا معوقه‌ای به معلمان نداشته باشیم.

او بیان کرد: ۱۵ درصد معلمان در استان اردبیل از رتبه ارائه‌شده ناراضی هستند که قطعاً با بارگذاری مدارک، مستندات و ثبت اطلاعات این گله‌مندی‌ها نیز رفع خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: به دلایل مختلف برخی از همکاران ما نتوانستند در موعد مقرر اطلاعات خود را ثبت کرده و یا در سامانه مورد نظر مدارک خودشان را بارگذاری کنند که فرصتی مجدد فراهم آمده تا همکاران فرهنگی بتوانند در این زمینه اقدام لازم را انجام دهند.

کد مطلب: 195349
برچسب ها: فرهنگیان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *