۰
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۶
عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس:

دلیلی ندارد شورای رقایت مصوبه شورای عالی بورس را لغو کند

عرضه خودرو در بورس کالا بر اساس ضوابط قانونی کنونی امکان پذیر است
عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای عالی بورس با تاکید بر مصوبه شورای عالی بورس، گفت: عرضه خودرو در بورس کالا هیچ منع قانونی نداشته و دلیلی ندارد شورای رقابت مصوبه شورای عالی بورس را ملغی کند
دلیلی ندارد شورای رقایت مصوبه شورای عالی بورس را لغو کند
به گزارش مردم سالاری آنلاین ،محسن علیزاده عضو کمیسیون اقتصادی در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با سیاست روز گفت: شورای عالی بورس طبق ماده ۱۸ قانون ابزارها و نهادهای مالی و همچنین طبق بند ج قانون ۳۶ احکام دائمی، عرضه خودرو در بورس کالا را مصوب کرده است.
وی افزود: طبق این قوانین، کالایی که در بورس پذیرش می‌شود، باید طبق قوانین و مقررات آن بورس‌ها مورد معامله قرار گیرند؛ همچنین از شمول قیمت‌گذاری نیز خارج می‌شود از این رو عرضه خودرو در بورس کالا بر اساس ضوابط قانونی کنونی امکان پذیر است.  
علیزاده خاطرنشان کرد: وقتی شورای عالی بورس در خصوص عرضه خودرو در بورس کالا مصوبه داشته دلیلی ندارد شورای رقابت بخواهد این مصوبه را ملغی کند. 
قرار است دوشنبه هفته آینده یکی از شرکت‌های خودروساز ۶۰۰ دستگاه خودروی خود را در بورس کالا عرضه کند که در این میان شورای رقابت اعلام کرده که عرضه خودروسازان خارج از سامانه یکپارچه خلاف قانون است.
کد مطلب: 197479
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *