۰
يکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۰

سقوط ارزش معاملات ارز دیجیتال

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با رشد ۳ دهم درصدی به ۱.۱۹ تریلیون دلار رسیده است. اما ارزش معاملات دوباره افت کرده و با کاهش ۱۸ درصدی به رقم ۱۸ میلیارد دلار رسیده است.
سقوط ارزش معاملات ارز دیجیتال
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از اقتصاد نیوز،افرادی که در بازار رمز ارزها معامله می کردند، همیشه می گفتند که این بازار دو جذابیت ویژه در مقایسه با سایر بازارها دارد. اول اینکه نوسانات قیمت در ارزهای دیجیتال بیشتر از سایر بازارها است. موضوع دیگر هم اینکه این بازار در روزهای شنبه و یکشنبه که بازارهای مالی دنیا تعطیل هستند، تعطیل نمی شوند و قابلیت معامله دارند.

اما حالا از هر دو جهت مذکور، جذابیت بازار ارزهای دیجیتال کم شده است. از نظر نوسانات بزرگ، این بازار دیگر جذابیت سابق را ندارد چراکه به ندرت پیش می آید که قیمت نمادهای بزرگ این بازار به خصوص بیت کوین و اتریوم نوسانات عجیبی داشته باشند.

 

درخصوص قابلیت معامله در روزهای شنبه و یکشنبه هم گرچه همچنان این قابلیت وجود دارد، اما نوسانات قیمتی در این دو روز به اندازه ای کم است که اکثر نوسان گیران قید معامله کردن در این دو روز را زده اند. با این حساب می توان گفت که جذابیت رمز ارزها نسبت به گذشته بسیار کمتر شده است.

کد مطلب: 200109
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *