۰
دوشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۲

جزئیات کشف انبار لوازم خانگی قاچاق در پایتخت

سرهنگ هدایت بهرامی از کشف انبار میلیاردی لوازم خانگی قاچاق خبر داد.
جزئیات کشف انبار لوازم خانگی قاچاق در پایتخت
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از ایسنا،رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف انبار لوارم خانگی قاچاق در جنوب تهران خبرداد.

سرهنگ هدایت بهرامی در این‌باره گفت: کارآگاهان گشت انتظامی پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در حین گشت زنی در محدوده شورآباد به انتقال تعدادی کالا توسط خودروهای باری مشکوک شده و از این طریق موفق به کشف یک انبار کالای قاچاق شدند.

 

وی ادامه داد:‌ بررسی های اولیه ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ حاکی از این بود که کالاهای قاچاق به دفعات مختلف به این مکان منتقل و سپس توسط خودرو های باربری به بازار تهران منتقل شده است.رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه هویت مالک انبار مورد شناسایی قرار گرفت، گفت:‌ در ادامه هماهنگی با مقام قضایی برای انجام عملیات انجام شد و ماموران در عملیاتی پلیسی به این محل رفته و اقدام به بازرسی از این محل کردند که در جریان آن ۲۰۰ دستگاه لوازم خانگی شامل اجاق گاز، فر و ... که همگی فاقد بارنامه و مدارک گمرکی بود، کشف و ضبط شد.

وی درباره ارزش ریالی اقلام قاچاق کشف شده نیز گفت:‌ کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را ۵۷  میلیارد ریال برآورد کرده‌اند. همچنین در این خصوص یک نفر دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ منتقل شد.

کد مطلب: 201806
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *