۰
شنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۸
دبیرکل حزب مردم‌سالاری در نشست با اصلاح‌طلبان استان قم؛

حاکمیت یکدست موجب افزایش تنگناهای معیشتی و کاهش اعتماد مردم به حکومت شده است

حاکمیت یکدست موجب افزایش تنگناهای معیشتی و کاهش اعتماد مردم به حکومت شده است
به گزارش مردم‌سالاری آنلاین؛ عصر روز جمعه مورخ9/6/1402 با حضور آیت‌الله سید‌حسین موسوی‌تبریزی دبیر مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم و حجت‌الاسلام و المسلمین نادی عضو این مجمع نشستی در محل این مجمع با سخنرانی دبیرکل حزب مردم‌سالاری برگزار شد .
در این جلسه که از ساعت ۱۷ الی ۱۹:۳۰ ادامه داشت؛ ابتدا آقای حجت حیدری عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری و دبیر این حزب در قم پس از معرفی اعضا گزارشی از وضعیت سیاسی احزاب قم ارائه داد .
آنگاه حدود ۱۲ نفر از روسای دفاتر نمایندگی احزاب ملی در قم و برخی از فعالان سیاسی در مورد اصلاحات و انتخابات مجلس دوازدهم و اختلافات میان احزاب اصولگرا و برخی از مستقلین سخن گفتند.
آیت‌الله موسوی تبریزی و حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین نادی نیز بر ضرورت انسجام میان احزاب اصلاح‌طلب و فعالان سیاسی و لزوم توجه جبهه اصلاحات کشور به دیدگاه‌های استان‌ها تاکید نموده و نکاتی را بیان کردند .
در ادامه این نشست دبیرکل حزب مردم‌سالاری با تشریح وضعیت سیاسی و ارائه شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی و بین‌المللی، حاکمیت یکدست و همسو بودن هر سه قوه را برای پیشرفت کشور مضر دانست و اظهار داشت: کاهش اعتماد مردم به حکومت و افزایش تنگناهای معیشتی نتیجه حاکمیت یکدست است .
وی افزود: هرچند ما معتقدیم جریان طرفدار مجلس حداقلی با اقدامات فراوان کاری کرد که اصلاح‌طلبان جز در برخی حوزه‌های انتخاباتی (و از جمله موضوعی به نام پیش‌ ثبت‌نام) نتوانند به صورت گسترده ثبت‌نام کنند و لذا اگر حکومت با همین رویه پیش رود مجلس حداقلی‌تر از مجلس یازدهم خواهیم داشت.
کواکبیان در ادامه افزود: البته ما تا جایی که بتوانیم از اصلاح‌طلبان باید حمایت کنیم، اما اگر ساختار کنونی مجلس تغییر نکند، مشکلات همچنان باقی خواهد ماند لذا حزب مردم‌سالاری با ارائه طرحی بیش‌از ۳۰ مورد خواستار اصلاح و بازنگری قانون اساسی شده است.
رئیس کمیته انتخابات خانه احزاب ایران با اشاره به فعالیت خانه احزاب در قم اظهار امیدواری کرد؛ در آبان‌ماه بتوانیم از طریق خانه احزاب ایران، انتخابات دوره جدید خانه احزاب در قم را برگزار نمائیم.
کد مطلب: 202088
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *