۰
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۵

مدیریت بحران البرز هشدار داد / طی ۲ روز آینده از این کارها خودداری کنید

مهدی مهرور، سرپرست مدیریت بحران البرز از مردم خواست از توقف در حاشیه رودخانه های این استان به دلیل شرایط نامساعد آب و هوایی طی ۲ روز آینده خودداری کنند.
مدیریت بحران البرز هشدار داد / طی ۲ روز آینده از این کارها خودداری کنید

به گزارش مردم سالاری آنلاین، سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری البرز از مردم خواست از توقف در حاشیه رودخانه های این استان به دلیل شرایط نامساعد آب و هوایی طی ۲ روز آینده خودداری کنند.

 مهدی مهرور افزود: طبق هشدار سطح زرد طی ۲ روز آینده در سطح استان وزش تندباد، خیزش گرد و خاک و بارش پراکنده باران شاهد خواهیم بود.

وی بیان کرد: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید، گردوخاک و بارش خفیف و پراکنده در استان پیش‌بینی می‌شود.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری البرز افزود: عصر و شب چهارشنبه ۱۲ مهر بارندگی در ارتفاعات استان و پنجشنبه ۱۳ مهر وزش باد در نیمه جنوبی استان شدت بیشتری خواهد داشت.

مهرور آسیب به سازه های موقت و سست، گرد و خاک و کاهش موقت کیفیت هوا، اختلال درترددهای شهری و بین شهری را از مهمترین خطرهای این شرایط آب و هوایی عنوان کرد.

وی افزود: شهروندان‌ در عبور و مرور و عدم پارک خودرو در حاشیه ساختمان های نیمه کاره و درختان کهنسال، احتیاط لازم را داشته باشند؛ همچنین از اسکان در حاشیه و بستر رودخانه ها، مسیل های فصلی و دامنه کوه ها پرهیز کنند.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان البرز تاکید کرد: از استحکام سازه های موقت و سست و رعایت نکات ایمنی در فعالیت های عمرانی اطمینان داشته باشند.

کد مطلب: 203975
برچسب ها: استان البرز
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *