۰
پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۵

حمله تند جمهوری اسلامی به پوتین

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: رسوا شدگان در جنگ ۴۵ روزه غزه بسیار بیش از سران غرب و روسیه هستند که باید به تدریج معرفی شوند ولی مناسب است در فرصت کنونی، اشاره‌ای به منفعلان داخلی کشورمان هم داشته باشیم که هنوز نتوانسته‌اند خود را از اسارت تعصب کور اقتدا به غرب نجات بدهند و صدای مظلومیت ۵۸۴۰ کودک شهید غزه هنوز به گوش آنها هم فرو نرفته است.
حمله تند جمهوری اسلامی به پوتین

به گزارش مردم سالاری آنلاین، سران کشورهای غربی در ماجرای جنگ اخیر غزه نشان دادند به هیچیک از اصول انسانی، مقررات بین‌المللی و معیارهای اخلاقی پای‌بند نیستند. دوگانگی عجیبی که در موضعگیری دولت‌های غربی از آمریکا گرفته تا اروپا در مورد دو جنگی که در یکسال اخیر در اوکراین و غزه رخ داده، نفاق عمیق سران این کشورها را به روشنی آشکار ساخت.

وزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنها برای حمایت از آوارگان جنگ اوکراین هرچه در توان داشتند انجام دادند ولی در جنگ غزه فریادهای زنان کودک از دست داده و کودکان یتیم شده اصولاً به گوششان فرو نرفت!

روس‌ها هم در جنگ غزه رسوا شدند. ولادیمیر پوتین که آغازگر تجاوز نظامی به اوکراین بود جنگ اوکراین را حق خود دانست و آنهمه جنایت را توجیه کرد و در برابر کشته شدن بیش از ۱۴۰۰۰ نفر در غزه به دست صهیونیست‌ها هیچ اقدامی نکرد و حتی وقوع این جنگ را از این نظر که او را برای مدتی از زیر سؤال درباره جنگ اوکراین خارج می‌کند، نعمتی غیرمترقبه دانست.

رسوا شدگان در جنگ ۴۵ روزه غزه بسیار بیش از سران غرب و روسیه هستند که باید به تدریج معرفی شوند ولی مناسب است در فرصت کنونی، اشاره‌ای به منفعلان داخلی کشورمان هم داشته باشیم که هنوز نتوانسته‌اند خود را از اسارت تعصب کور اقتدا به غرب نجات بدهند و صدای مظلومیت ۵۸۴۰ کودک شهید غزه هنوز به گوش آنها هم فرو نرفته است. برای این طایفه در جهالت مانده که حماسِ مدافع مظلومین را با صهیونیست‌های تروریست و کودک‌کش یکسان می‌پندارند، باید بیش از سران غرب متأسف بود.
کد مطلب: 206860
برچسب ها: پوتین
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *