۰
شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۲

عملیات عمرانی فاز ۲ فرودگاه امام خمینی (ره) آغاز شد

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: ۱۵ سال است که موضوع فاز ۲ فرودگاه امام خمینی مطرح شده و حالا با پیگیری‌های انجام‌شده، امروز یکی از پروژه‌های تاثیرگذار کشور اجرایی می‌شود.
عملیات عمرانی فاز ۲ فرودگاه امام خمینی (ره) آغاز شد
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از ایسنا، سعید چلندری امروز در آیین شروع عملیات عمرانی بزرگ‌ترین پروژه فرودگاهی کشور، فاز ۲ شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) که با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونان هوایی او برگزار شد، اظهار کرد: همیشه این گلایه به ما می‌شد که وضعیت فرودگاه در شأن نظام جمهوری اسلامی ایران نیست. البته از زمان شروع دولت سیزدهم، با رهنمودها و نگاه ویژه وزارت راه و شهرسازی، اقدامات مناسبی انجام شد و اعتراض‌ها در زمان تعطیلات عید و سفرهای تابستانی به‌ صفر رسید. 

وی ادامه داد: اقدامات خوبی در روان‌سازی پذیرش و اعزام مسافران در ترمینال یک انجام شده، اما فضای ما محدود بود. اقدام مناسبی که انجام شد، راه‌اندازی ترمینال سلام بود که در سال اول دولت سیزدهم به بهره‌برداری رسید که به‌صورت تخصصی امکانات خوبی در زمینه سفرهای زیارتی خدمت به زایران ارایه می‌دهد.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیان کرد: ۱۵ سال است که موضوع ساخت ترمینال ۲ فرودگاه امام خمینی مطرح شده اما تا کنون به دلایل مختلف به نتیجه نرسیده بود؛ حالا با پیگیری‌های انجام‌شده و همکاری تیم کارشناسی شهر فرودگاهی و جلسات زیادی که داشتیم، دستاورد آنها این است که امروز یکی از پروژه‌های تاثیرگذار کشور با دستور مقام وزیر راه و شهرسازی اجرایی می‌شود. 
کد مطلب: 206973
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *