۰
چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۰

اختلافات میان اصولگرایان رفع خواهد شد؟

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: اصولگرایان برای تحقق مشارکت بالای انتخاباتی به وحدت می‌رسند.
اختلافات میان اصولگرایان رفع خواهد شد؟

به گزارش مردم سالاری آنلاین، وضعیت هنوز در جبهه اصولگرایی مبهم است؛ اینکه آیا اصولگرایان می‌توانند در مدت باقی‌مانده تا انتخابات به وحدتی جامع با یکدیگر برسند یا خیر؟

حسین ابراهیمی، فعال سیاسی اصولگرا، درباره این موضوع به «مثلث‌آنلاین» گفت: «مسئله انتخابات در همه دوره‌ها با اختلافاتی میان گروه‌های سیاسی همراه بوده است. جبهه اصولگرایی هم مستثنی از چنین شرایطی نیست و در ادوار گذشته هم دیده‌ایم که اصولگرایان اختلافاتی با یکدیگر داشته‌اند».

او ادامه داد: «اما نکته‌ای در این میان وجود دارد؛ آنکه چون همه اصولگرایان معتقد به ولایت و معتقد به حفظ نظام‌اند در اصل و اساسشان با هم وحدت دارند و درست است که اکنون با هم وحدت ندارند اما در آراء با هم خواهند بود».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «اختلافات میان اصولگرایان به زودی رفع خواهد شد زیرا اساس فکری آنها ولایت است. همه هم باید به فرمایشات مقام معظم رهبری پایبند باشند. در اینجا لازم است بگویم که ناظران و شورای نگهبان راه را باز کنند تا نظرات رهبر معظم انقلاب پیاده شود. اختلافات اصولگرایان هم سطحی است و حتما به وحدت نزدیک می‌شوند و فرمایشات مقام معظم رهبری مد نظرشان است زیرا وقتی رهبر انقلاب اسلامی می‌فرمایند که باید مشارکتی بالا در انتخابات رقم بخورد حتما همه اصولگرایان با یکدیگر وحدت می‌کنند تا زمینه مشارکت حداکثری فراهم شود».

ابراهیمی در پایان گفت: «درست است که اکنون جای بیان نظرات مختلف است اما همه اختلافاتی که در میان اصولگرایان می‌بینیم، حل می‌شود. اصولگرایان نیروهایی متدینی هستند و می‌دانند مشروعیت کشور با رأی مردم است و حتما همه برای تحقق مشارکت بالای انتخاباتی به وحدت می‌رسند»./مثلث‌آنلاین

کد مطلب: 208828
برچسب ها: اصولگرایان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *